Aktivitet ting til haven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2020

Anonym trådstarter

Vi har købte hus  med stor have!

Vores børn bliver 1 år og 5 år dag vi overtager huset -

Hvilken aktivitet ting til haven vilde i anbefalede?

som børnene kan lege med ? 

hvad har jeres børn været meste glade for?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Min har elsket deres store legehus, sandkasse, rutsjebane og gyngestativ. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Min har elsket deres store legehus, sandkasse, rutsjebane og gyngestativ. 

Til hvilken alder legede de med de ting?

Anmeld Citér

17. marts 2020

Birthdaybaby

Mine børn elsker sandkassen, sansegyngen, legehuset og vores lille tårn med rutchebane. I prioriteret rækkefølge. 
Derudover vores store flisebelagte indkørsel til løbecykel, gåvogn, scooter osv. 

De er 1,5 og 3 år. 

Da jeg selv var barn elskede jeg mit legehus og gyngestativ. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har købte hus  med stor have!

Vores børn bliver 1 år og 5 år dag vi overtager huset -

Hvilken aktivitet ting til haven vilde i anbefalede?

som børnene kan lege med ? 

hvad har jeres børn været meste glade for?

Vi har en stor trampolin med net - som de elsker. Den yngste har brugt den siden han kunne kravle. 

Vi har et gyngestativ med rutsjebane - det er de to på 2 år og 5 ret glade for. Feb ældste på 8 bruger det ikke. 

Så har vi sandkasse som mest bliver brugt af ham på 2 år. 

Ellers er det en del boldleg (de to ældste går til fodbold) så derfor har vi også fodboldmål. 

Om sommeren er badebassin et hit. 

Ellers har de haveredskaber i børnestørrelse så de kan hjælpe (skovl, hammer, rive, havehandsker) den yngste er mest glad for at vande blomster 

forresten er der en del som sælger trampolin ret billigt på dba og også ofte nogen som giver gratis væk 

Anmeld Citér

17. marts 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Trampolin er og bliver et hit.

Stor sandkasse. 

Vi har børn i alder 8 og 5. Og de er i den op til 1 time disse dage trods deres alder. 

Begge er nedgravet. 

Gyngestativ er også et hit. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har stor trampolin, legehus, gyngestativ med en stor redegynge og en alm gynge. Legetårn med rutschebane. Og sandkassen var et hit i alderen 1 til 4-5 år.

Udover det har begge unger hver deres højbed, hvor de selv må bestemme hva de gerne vil plante. Det ka feks være bønner, ærter, squas, og jordbær. De syntes det er Så fedt, at gå og vande og se hva der vokser frem og ka gå og spise af det.. Og masser af bærbuske, de ka gå og spise af. 

Og hvis i har plads og tid til et drivhus, så er det også et kæmpe hit, hos børn. 

Vi har derudover et bålstativ, som er et kæmpe hit, det meste af året rundt. 

Da de var små havde vi en lille rutschebane og en vippe. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Nea85

Trampolinen er et sikkert hit! Vores piger er også glade for deres gyngestativ med rutschebane, men det bruger de ikke nær så meget mere (6 og 8 år).

Vi overvejede sandkasse, da vi flyttede ind for 3 år siden, men vi blev enige om, at vi ikke orkede alt det sand, som bliver slæbt med ind  Men de har nu heller ikke rigtig efterspurgt det..

Udover ovennævnte har vi også haveredskaber og værktøj til børn, og de vil begge to gerne være med til havearbejde, at ordne drivhus osv.

Anmeld Citér

18. marts 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi har stor trampolin, legehus, gyngestativ med en stor redegynge og en alm gynge. Legetårn med rutschebane. Og sandkassen var et hit i alderen 1 til 4-5 år.

Udover det har begge unger hver deres højbed, hvor de selv må bestemme hva de gerne vil plante. Det ka feks være bønner, ærter, squas, og jordbær. De syntes det er Så fedt, at gå og vande og se hva der vokser frem og ka gå og spise af det.. Og masser af bærbuske, de ka gå og spise af. 

Og hvis i har plads og tid til et drivhus, så er det også et kæmpe hit, hos børn. 

Vi har derudover et bålstativ, som er et kæmpe hit, det meste af året rundt. 

Da de var små havde vi en lille rutschebane og en vippe. Vh Stine 

Ej hvor sjovt - Jeg har nemlig tænkte på at lave 2 høje bede et til hvert barn som de selv kan bestemme hvad skal deri 

tak for jeres svare 

Anmeld Citér

18. marts 2020

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Trampolin er og bliver et hit.

Stor sandkasse. 

Vi har børn i alder 8 og 5. Og de er i den op til 1 time disse dage trods deres alder. 

Begge er nedgravet. 

Gyngestativ er også et hit. 

Jeg vild nemlig også ha en nedgravet trampolin ��

gjorde i det selv?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.