Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey mormor!
Hvornår får du ham Petter til at kigge på din msn, savner vores samtaler om slumretæpper, te med honning og det nye nummer af Ude&Hjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tja,,, Når jeg lige får mig taget sammen til at invitere ham.. Eller endnu bedre - Får sat mig ind i hvordan man formaterer hele pisset så min computer ikke spasser helt ud..
Måske jeg skulle satse på det inden mandag
Tynen skriver: Tja,,, Når jeg lige får mig taget sammen til at invitere ham.. Eller endnu bedre - Får sat mig ind i hvordan man formaterer hele pisset så min computer ikke spasser helt ud.. Måske jeg skulle satse på det inden mandag
ELK
Ellers har jeg fundet ud af at der absolut ikke er særlig langt hjem til dig fra mig af eller til mig fra dig af
Nadi skriver: Ellers har jeg fundet ud af at der absolut ikke er særlig langt hjem til dig fra mig af eller til mig fra dig af
Kom, vi invaderer hendes hus.
Jeg kører forbi hende næsten hver dag nu, og i eftermiddags var jeg så heldig at få et glimt af damen. (mangler den ironiske dansende smiley)
Mebach skriver: Kom, vi invaderer hendes hus.
Jep jeg er klar
Be aware Tynen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128