Det var dog utroligt som man bliver angrebet for at lave en helt almindelig tråd og spørge ind til råd omkring det...
Jeg spørger fordi jeg er nysgerrig og vil gerne blive klogere... Istedet for at svine mig og emnet til, kan i vel være konstruktive til andre relevante kilder og information, hvis i ikke mener at den kilde jeg havde fundet i formation på er god nok....
Du bliver "angrebet", fordi folk ikke tror på, at dette er en helt almindelig tråd. Enten har du fået lavet et helt utroligt uheldigt sammentræf eller også har vi andre ret.
Der er lavet rigtig mange opslag på dette og andre debatforums de sidste par dage om cbd, der sjovt nok alle henviser til cbdforum. Derudover er cbd et emne, der meget sjældent er oppe på de debatforums, hvor jeg har set det i de seneste dage, så det virker meget lidt tilfældigt, at du laver et opslag om cbd og, at du også lige linker til dem.
Derudover bliver du nok "angrebet", fordi du virker til at promovere noget, der hverken er lovligt eller ordentligt testet. Jeg er ikke som udgangspunkt imod cbd. Hvis det kan hjælpe folk, er da en god ting, men det skal testes ordentligt og så skal det kun sælges/anvendes, når det er lovligt, da man ellers ikke kan vide, om det er ordentlige produkter, man køber.
Da cbd ikke er lovligt ret mange steder i EU pt. kan jeg ikke opfylde dit ønske om ordentlige kilder, da de ikke eksisterer. Cbd er ikke testet godt nok endnu, men der er gang i mange ting, så det er det måske om nogle år.
Anmeld
Citér