Er det virkelig umuligt !??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2020

Anonym trådstarter

ved ikke om den er tydeligere her men den r fin tyk og lyseblå 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Jeg ville teste igen om et par dage, så er den sikkert tydligere. Det kan jo være ægget først lige har sat sig fast i torsdags fx. 

husk at fordi du ikke har haft menstruation i 2 måneder, betyder det ikke, at du er langt henne. Du kan sagtens være i uge 3. 

ÆL kommer før menstruation. Og der kan være mange grunde til du ikke har haft menstruation og fx. ÆL i 2 måneder 

Nej det kan desværre ikke passe da vi ikke harv hygget siden 8/2 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Abracadabra

Apotekets test er nok ikke den rigtige til dig, så. Men det er jo fornuftigt at teste ugentligt indtil menstruationen kommer - medmindre I selvfølgelig ikke har sex. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Apotekets test er nok ikke den rigtige til dig, så. Men det er jo fornuftigt at teste ugentligt indtil menstruationen kommer - medmindre I selvfølgelig ikke har sex. 

Forstår bare ikke hvordan den kan vise fuldt positiv igennem flere dage ( når mine ikke -gravide veninders viser blankt negativ ) og at min mens så samtidig er så forsinket ,lægen sagde desuden at hvis min mens ikke er kommet indenfor en måned skal jeg teste m urin igen, men hvorfor dog det hvis blodprøven er så sikker ?? 

Anmeld Citér

9. marts 2020

fehår

Anonym skriver:

Forstår bare ikke hvordan den kan vise fuldt positiv igennem flere dage ( når mine ikke -gravide veninders viser blankt negativ ) og at min mens så samtidig er så forsinket ,lægen sagde desuden at hvis min mens ikke er kommet indenfor en måned skal jeg teste m urin igen, men hvorfor dog det hvis blodprøven er så sikker ?? 

Fordi du jo sagtens kan nå at blive gravid i løbet af en måned?

Lige nu er du i hvert fald ikke gravid, desværre.

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Fordi du jo sagtens kan nå at blive gravid i løbet af en måned?

Lige nu er du i hvert fald ikke gravid, desværre.

Forstår ikkke helt hvad du mener ? Vi havde sex sidst den 8/2 så skulle jeg være 8 uger henne nu så skulle BP vel også være positiv ? 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forstår ikkke helt hvad du mener ? Vi havde sex sidst den 8/2 så skulle jeg være 8 uger henne nu så skulle BP vel også være positiv ? 

Vi prøver ikke og det ved hun godt

Anmeld Citér

9. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Nej det kan desværre ikke passe da vi ikke harv hygget siden 8/2 

Ja okay, så er chancen li 0 

Anmeld Citér

9. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Prøv og test med et andet mærke. 
hvis du var 8 uger henne ville bp være positiv og testen meget kraftigere. 

cyster på æggestokkene kan også give positive teste. Men ved ikk om blodprøve også ville reagerer på det. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Prøv og test med et andet mærke. 
hvis du var 8 uger henne ville bp være positiv og testen meget kraftigere. 

cyster på æggestokkene kan også give positive teste. Men ved ikk om blodprøve også ville reagerer på det. 

Men er der mon slet ingen undtagelser ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.