Er det virkelig umuligt !??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
31 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2020

Anonym trådstarter

Lang historie- kort version , har ikke haft mens i 2 mdr , tester positiv på apotekets test- kun den .. mine veninder tester blankt negativ men min er positiv og har været det 4 dage i streg - kunn den slags ! Og lægens blodprøve er negativ , KAN jeg virkelig ikke vær gravid ??? Bliver ved med at teste positiv . Hvis jeg vidste hvordan kunne jeg sætte billede ind 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lang historie- kort version , har ikke haft mens i 2 mdr , tester positiv på apotekets test- kun den .. mine veninder tester blankt negativ men min er positiv og har været det 4 dage i streg - kunn den slags ! Og lægens blodprøve er negativ , KAN jeg virkelig ikke vær gravid ??? Bliver ved med at teste positiv . Hvis jeg vidste hvordan kunne jeg sætte billede ind 

Ved den er svær st se men den er der , idag er den endda ret lyseblå 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Ville ønske i kunne se den i virkeligheden den er ganske fin lyseblå . Mine veninder har prøvehus - se kan ikke få bare antydning af en streg frem, min læge vil ikke scanne pga der negative resultat , men men hvorfor er denne positiv? Den den er blevet tydeligere over de sidste dage - idag kom den efter 2,5 min 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ville ønske i kunne se den i virkeligheden den er ganske fin lyseblå . Mine veninder har prøvehus - se kan ikke få bare antydning af en streg frem, min læge vil ikke scanne pga der negative resultat , men men hvorfor er denne positiv? Den den er blevet tydeligere over de sidste dage - idag kom den efter 2,5 min 

Hvilket tal sagde din blodprøve?

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvilket tal sagde din blodprøve?

2

Anmeld Citér

9. marts 2020

koeapabshicar

Anonym skriver:

2

Men 2 er også negativ. Hvornår fik du taget blodprøve ved lægen? Hvis du virkelig er i tvivl kan du jo altid bare købe dig en scanning. Hvis du ikke har haft din mens i 2 mdr., så burde du kunne se noget på en scanning. Så for at få ro ville jeg købe en scanning og så se hvad den siger. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Men 2 er også negativ. Hvornår fik du taget blodprøve ved lægen? Hvis du virkelig er i tvivl kan du jo altid bare købe dig en scanning. Hvis du ikke har haft din mens i 2 mdr., så burde du kunne se noget på en scanning. Så for at få ro ville jeg købe en scanning og så se hvad den siger. 

Ja , men forstår ikke jeg bliver ved at teste positiv , fik taget BP torsdag 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja , men forstår ikke jeg bliver ved at teste positiv , fik taget BP torsdag 

Mærkeligt, men hvis det er den eneste test, du tester positivt på, er du ret sikkert ikke gravid. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Mærkeligt, men hvis det er den eneste test, du tester positivt på, er du ret sikkert ikke gravid. 

Det er det lige nu ihvetfald , men den er gradvisb blevet mere positiv se sidste dage 

Anmeld Citér

9. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Det er det lige nu ihvetfald , men den er gradvisb blevet mere positiv se sidste dage 

Jeg ville teste igen om et par dage, så er den sikkert tydligere. Det kan jo være ægget først lige har sat sig fast i torsdags fx. 

husk at fordi du ikke har haft menstruation i 2 måneder, betyder det ikke, at du er langt henne. Du kan sagtens være i uge 3. 

ÆL kommer før menstruation. Og der kan være mange grunde til du ikke har haft menstruation og fx. ÆL i 2 måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.