Sygehusets prøvesvar, er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
M O R til J Vega skriver:

Husk det står i L og ml som det plejer, hvilket undre mig  Man bruger det fx. Til blodprøven til nakkefold i L(liter) du kan ikke bruge det til noget eller sammenligne, men mit var 56,3 U/L 9+3. Men der skal meget mere hcg til L end ml. Udover det var min blodprøve perfekt 

så dit tal ville være højere ved en alm hcg blodprøve (ml) 

men ja, du har hcg i blodet. Tillykke 

Hvis du går ind i den tabel, som der er blevet linket til, så bruger de også enhed/L.. Så tror desværre, at det er rigtigt nok med TS' prøve, at det er 34 hcg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2020

M O R til J Vega

Hvis du går ind i den tabel, som der er blevet linket til, så bruger de også enhed/L.. Så tror desværre, at det er rigtigt nok med TS' prøve, at det er 34 hcg

Jeg er selvfølgelig ikke læge eller lignede 

mine er bare taget om ml og ikke L, da jeg har fået taget blodprøve for at bekræfte graviditet 

havde ikke set linket før nu.

4+2 var min 1060 hcg u/ml 

Anmeld Citér

9. marts 2020

LM2402

Husk det står i L og ml som det plejer, hvilket undre mig  Man bruger det fx. Til blodprøven til nakkefold i L(liter) du kan ikke bruge det til noget eller sammenligne, men mit var 56,3 U/L 9+3. Men der skal meget mere hcg til L end ml. Udover det var min blodprøve perfekt 

Den blodprøve du har fået taget 9+3 er højst sandsynligt frit beta-HCG, som måles i enheder /U per liter. Det er en værdi der bruges til doubletest ved nakkefoldsscanning, og ikke sammenligneligt med den blodprøve trådstarter har fået taget. 

Trådstarter: Du er gravid, men dit niveau af HCG er meget lavt. Skal du have taget en opfølgende blodprøve?

Anmeld Citér

9. marts 2020

Baby2020

LM2402 skriver:

Den blodprøve du har fået taget 9+3 er højst sandsynligt frit beta-HCG, som måles i enheder /U per liter. Det er en værdi der bruges til doubletest ved nakkefoldsscanning, og ikke sammenligneligt med den blodprøve trådstarter har fået taget. 

Trådstarter: Du er gravid, men dit niveau af HCG er meget lavt. Skal du have taget en opfølgende blodprøve?

Ja jeg skal til lægen i morgen tidlig og have taget ny blodprøve 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Peanut2020

Baby2020 skriver:

Ja jeg skal til lægen i morgen tidlig og have taget ny blodprøve 

Krydser fingre for en flot stigning i hcg 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Baby2020

Peanut2020 skriver:

Krydser fingre for en flot stigning i hcg 

Mit nye hcg tal fra en blodprøve i dag viste et tal på 328 �� er så glad 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Baby2020

EKAB skriver:

Ja, du er gravid for du har HCG i blodet, men det er et meget lavt HCG. 
enten er ægget nærmest kun lige befrugtet, så du dermed LIGE er begyndt at danne HCG eller også har du fanget en bio, og dit HCG vil falde igen.

jeg går ud fra du skal have taget endnu en blodprøve? 
https://babyinstituttet.dk/hcg-graviditetshormon 

Mit nye hcg tal fra en blodprøve i dag viste 328 så en rigtig fin stigning ��

Anmeld Citér

10. marts 2020

Baby2020

koeapabshicar skriver:

Hvis du er 4+1 så er det meget lavt. Men man kan selvfølgelig fange en langsom starter. Jeg tænker når det er så lavt så vil din læge sige du skal have taget en blodprøve mere for at se om det stiger eller falder. Jeg krydser for at det stiger  

Mit hcg tal er steget til 328. Og den er steget fra 34 til 328 på 4 dage 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Baby2020

LM2402 skriver:

Mit nye hcg tal fra i dag er 328 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Baby2020

M O R til J Vega skriver:

Fik taget ny blodprøve i dag og har et fint hcg tal på 328 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.