Kvalme = pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej Alle 

Jeg skriver egenligt bare af ren nysgerrighed. Har hørt at meget kvalme typisk er pige børn. Jeg er gravid og har ekstremt meget kvalme, min søn er 3,5 og ham havde jeg på ingen måde lige så voldsom kvalme med. Jeg synes derfor det kunne være sjovt at høre fra nogen som havde kvalme i den ene graviditet og ikke i den anden ift. hvilket køn i har fået  noget skal tiden jo bruges på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2020

Tinstin

Lidt, men konstant kvalme de første 12 uger = 2 drengebørn...

Anmeld Citér

6. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej Alle 

Jeg skriver egenligt bare af ren nysgerrighed. Har hørt at meget kvalme typisk er pige børn. Jeg er gravid og har ekstremt meget kvalme, min søn er 3,5 og ham havde jeg på ingen måde lige så voldsom kvalme med. Jeg synes derfor det kunne være sjovt at høre fra nogen som havde kvalme i den ene graviditet og ikke i den anden ift. hvilket køn i har fået  noget skal tiden jo bruges på 

Jeg havde absolut ingen kvalme med min datter for 6 år siden. Overhovedet. 
I denne graviditet har jeg haft massiv døgnkvalme siden (udregnet, da terminen blev ændret) 3+1.
Kvalmen har været rigtig voldsom og varet til fulde 12 uger og stadig rammer det mig flere gange dagligt. Jeg er nu i 15. uge. 

Vi var til scanning i går og fik af vide at vi venter endnu en pige

Så alle der gættede gættede forkert. For selvfølgelig gættede de på dreng da graviditeten har været så anderledes end den første. 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

Med min første datter havde ikke skyggen af kvalme. Ingenting. 

med min nr 2. Var der lidt kvalme. 

Min søster have sindsygt meget kvalme med begge sine drenge. 

Min veninde blev indlagt med kvalme, da hun var gravid med sin søn. 

Kvalme er ikke betinget af kønnet.  

Anmeld Citér

6. marts 2020

Ayasmor

Ingen kvalme med nogle af mine 3 børn. Jeg har 1 pige og 2 drenge

Anmeld Citér

6. marts 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Voldsom kvalme både først og sidst i begge graviditeter, og jeg har 2 piger 

Anmeld Citér

6. marts 2020

MorTil3+

Anonym skriver:

Hej Alle 

Jeg har ingen kvalme haft med mine 3 børn (2 drenge og 1 pige) men sidste år var jeg gravid hvor jeg fik en abort og der havde jeg så meget kvalme så jeg lå i sengen indtil aborten i uge 9.

Anmeld Citér

6. marts 2020

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

2 piger 1 dreng 

voldsom kvalme alle gange.. og i lang tid..

Anmeld Citér

6. marts 2020

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej Alle 

Jeg har 2 piger, og har aldrig haft skyggen af kvalme 

Anmeld Citér

6. marts 2020

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

2 piger og ingen kvalme overhovedet ved nogen af dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.