Briller til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Mine har haft Louis Nielsen briller siden de var 3 og 6år,og de er aldrig gået i stykker, selv efter flere gange på gulvet. 

Til gengæld har jeg set flere lindbergstel til 3000,der er gået i stykker. 

Det et helt sikkert at alm børnebriller var gået i stykker for længst her, de bliver smidt med når man er sur, langt på gulvet og trådt på osv.

Desuden er det meget bedre pasform på Lindberg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2020

321

Profilbillede for 321
PT skriver:

Tak for svar.

Skal man bare ringe og bestille tid, eller skal man igennem egen læge? Ved du det? Jeg beklager de mange spørgsmål, men jeg er lidt på bar bund her 

Du ringer bare direkte til øjenlægen. Det kræver ikke nogen henvisning  

Anmeld Citér

5. marts 2020

brevkassen-40170

Tilslutter mig Lindberg briller, som de absolut bedste.

Min datter fik briller da hun var 3 1/2 og der har aldrig været problemer og de har været udsat for meget de briller.

Desuden er de lette og fleksible og sidder godt

Anmeld Citér

5. marts 2020

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Tak for svar alle sammen.

Han har fået en tid ved øjenlægen den 16/3 allerede, og så tager vi den derfra.

Jeg sætter pris på anbefalinger mht mærke mm. Det skal helt sikkert være noget slidstærkt noget, da han sjældent sidder stille ret længe ad gangen. 

Anmeld Citér

5. marts 2020

FrkGranger

PT skriver:

Tak for svar alle sammen.

Han har fået en tid ved øjenlægen den 16/3 allerede, og så tager vi den derfra.

Jeg sætter pris på anbefalinger mht mærke mm. Det skal helt sikkert være noget slidstærkt noget, da han sjældent sidder stille ret længe ad gangen. 

Vi har prøvet flere forskellige, og Lindbergh er klart at foretrække, selvom de går i stykker er de nemme at samle igen.. De andre mærker skal konstant rettes og med tiden kommer de til at knække grundet metaltræthed og plaststel knækkede han. 

Vi er så heldige at vores optiker har undgået modeller og derfor kostede stellet kun 400 kr.. 

Mange optikere har en forsikring der kan til købes (den vores har er gratis og en selv risiko på 250 kr, men så får vi også bare nye selv hvis de gamle er helt smidt væk) 

Min søn bliver 6 her den 1/6 og har haft briller i 4 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.