Briller til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
14 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2020

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej. 

Jeg tror, min søn skal have briller eller i hvert fald tjekkes for det, da han døjer med hovedpine og har nogle gange svært ved at se ordene i en bog. 

Men skal man omkring øjenlæge, eller kan man blot tage til optiker? 

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2020

Babilooo

Når det er børn så er det vist en øjenlæge 

Anmeld Citér

4. marts 2020

321

Profilbillede for 321
PT skriver:

Hej. 

Jeg tror, min søn skal have briller eller i hvert fald tjekkes for det, da han døjer med hovedpine og har nogle gange svært ved at se ordene i en bog. 

Men skal man omkring øjenlæge, eller kan man blot tage til optiker? 

På forhånd tak.

Ja I skal til øjenlæge først.
Louis Nielsen giver gratis briller til børn hvis det er 

Anmeld Citér

4. marts 2020

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
321 skriver:

Ja I skal til øjenlæge først.
Louis Nielsen giver gratis briller til børn hvis det er 

Tak for svar.

Skal man bare ringe og bestille tid, eller skal man igennem egen læge? Ved du det? Jeg beklager de mange spørgsmål, men jeg er lidt på bar bund her 

Anmeld Citér

4. marts 2020

Soonmom

Øjenlæge og ja du ringer og bestiller tid.

Afhængig af alder er det værd at investere i Lindberg, de er dyre men holdbare.

Vi kiggede på de gratis/billige stel hos Louis Nielsen og fi at vide at vi nok kom igen uden efter og skulle have nye pga at de ikke er holdbare. Så hun anbefalede Lindberg på trods af at de ikke selv forhandler det . (Men nu er han også kun lige blevet tre)

Anmeld Citér

4. marts 2020

LSS

Til øjenlæge. Skal der briller til får du en recept fra øjenlægen. Sådan var det ved os. I Luis Nielsen er der gratis børnebriller, der kan skiftes ud én gang årligt. 

Anmeld Citér

4. marts 2020

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

I skal til øjenlæge. Børns syn er så følsomt og svært at måle at optikere ikke kan gøre det. De fleste øjenlæger har mega lang ventetid men de er ofte gode til at presse en ind når det er børn det handler om.

Anmeld Citér

4. marts 2020

Anonym

Øjenlæge som de andre skriver. 

Vi har fået lindenberg briller (som en anden anfalder) 

De er letvægtere, pæne og kan bøjes på alle måder. 
Vi har fået dem med eb forsikring som dækker alt. Nye glas, stel alt! Vi betaler 350kr pr måned inkl den forsikring. 

Anmeld Citér

4. marts 2020

Anonym

Mine har haft Louis Nielsen briller siden de var 3 og 6år,og de er aldrig gået i stykker, selv efter flere gange på gulvet. 

Til gengæld har jeg set flere lindbergstel til 3000,der er gået i stykker. 

Anmeld Citér

4. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Mine har haft Louis Nielsen briller siden de var 3 og 6år,og de er aldrig gået i stykker, selv efter flere gange på gulvet. 

Til gengæld har jeg set flere lindbergstel til 3000,der er gået i stykker. 

Vores lindenberg klarer det så fint uden en ridse. Og de sidder bare kanon godt. Men selv hvis hun tramper eller kommer til at knække dem 1000 gange, så får vi helt nye 1000 gange.  

Det er helt sikkert en smagssag. Jeg er bare glad for, at der fuld forsikring på her uden selvrisiko. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.