2-årige børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
12 svar
5 synes godt om
29. februar 2020

Anonym trådstarter

Seriøst! Er jeg den eneste der har en total trodsig, hidsig, rasmusmodsat, jeg kan selv, men alligevel ikke, jeg vil gerne, men kan ikke-2-årige? 
seriøst, han kan virkelig tænde en ild i mig og jeg er ved at blive siiiiindsyyyyyyg 1 milliard gange. Inden middag. 
er jeg den eneste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2020

Miti's mama

Jeg kan selv, jeg har brug for hjælp, hvorfor hjælper du ikke, hvor vover du at hjælpe mig! Haha, Ja den kender vi også, det hjælper når de begynder selv at kunne gøre det, så hæng i 

Anmeld Citér

29. februar 2020

Babilooo

Læs bogen “kan selv - vil selv ... men du må gerne hjælpe mig”. Tror jeg nok den hedder.

Anmeld Citér

1. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Seriøst! Er jeg den eneste der har en total trodsig, hidsig, rasmusmodsat, jeg kan selv, men alligevel ikke, jeg vil gerne, men kan ikke-2-årige? 
seriøst, han kan virkelig tænde en ild i mig og jeg er ved at blive siiiiindsyyyyyyg 1 milliard gange. Inden middag. 
er jeg den eneste? 

Haha nej. Du er langt fra den eneste. I sen alder begynder de at blive mere viljestærke og selvstændige. Husker så tydeligt da min søn var i den alder. 

Tålmodighed tålmodighed tålmodighed 

Anmeld Citér

1. marts 2020

LSS

HAHAHAHA troede kort det var et opslag om min søn - ej jeg har også en (næsten) toårig der er på tværs og skide sur og alt det andet hele tiden  men han sover hele natten hver nat - det kompensere lidt haha

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

Han er vores tredje barn.... så jeg ved det er helt normalt og fuldstændig efter bogen. Jeg havde bare liiiiiige glemt det 

Havde vidst bare brug, for at høre jeg ikke var den eneste i verden 

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

HAHAHAHA troede kort det var et opslag om min søn - ej jeg har også en (næsten) toårig der er på tværs og skide sur og alt det andet hele tiden  men han sover hele natten hver nat - det kompensere lidt haha

Vores sover heldigvis godt - både nat og dag. Og du har helt ret!!!! Det afhjælper en hel del 

Anmeld Citér

1. marts 2020

LSS

Anonym skriver:

Vores sover heldigvis godt - både nat og dag. Og du har helt ret!!!! Det afhjælper en hel del 

2 år er bare en fantastisk alder  nogengange mest når de sover haha

Anmeld Citér

1. marts 2020

Stivdie

Inde i gangen: Jeg vil ikke have bamse med i vuggestue! 

I bilen: Vrææl! Giv mig min bamse!  *Mor henter bamsen*

Ved vuggestuen: Bamse skal blive i bilen. Bamse skal ligge her! 

I garderoben og hele vejen gennem aflevering: Vræææl! Jeg vil have min bamse nu! 

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Inde i gangen: Jeg vil ikke have bamse med i vuggestue! 

I bilen: Vrææl! Giv mig min bamse!  *Mor henter bamsen*

Ved vuggestuen: Bamse skal blive i bilen. Bamse skal ligge her! 

I garderoben og hele vejen gennem aflevering: Vræææl! Jeg vil have min bamse nu! 

Ha ha, det kunne ha været her!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.