Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby.dk,
jeg har lige et spørgsmål. Går anden fødsel altid hurtigere? Tænker især, hvis nu man havde en hurtig første fødsel, kan anden fødsel så godt tage samme tid eller længere tid endda?
skriv endelig hvor lang tid jeres fødsler tog.
på forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min første fødsel tog ca 30 timer fra Veerne gik i gang til han var ude. Min anden fødsel tog lige knap 4 timer fra første ve til hun var ude.
Anonym skriver: Min første fødsel tog ca 30 timer fra Veerne gik i gang til han var ude. Min anden fødsel tog lige knap 4 timer fra første ve til hun var ude.
Ja okay det var noget af en forskel
Anonym skriver: Hej baby.dk, jeg har lige et spørgsmål. Går anden fødsel altid hurtigere? Tænker især, hvis nu man havde en hurtig første fødsel, kan anden fødsel så godt tage samme tid eller længere tid endda? skriv endelig hvor lang tid jeres fødsler tog. på forhånd tak
Begge mine tog meget lang tid, nr 2 fødsel var fuldstændig som nr 1 så nr 3 bliver kejsersnit
Synes man plejer at se en halvering (men mange ting spiller ind)
Her varede første 8timer og anden lidt mindre end 4 timer, så passer meget godt her
Cj85 skriver: Begge mine tog meget lang tid, nr 2 fødsel var fuldstændig som nr 1 så nr 3 bliver kejsersnit
Ja okay, det kan jeg godt se
Soonmom skriver: Synes man plejer at se en halvering (men mange ting spiller ind) Her varede første 8timer og anden lidt mindre end 4 timer, så passer meget godt her
Okay, det en meget god “hovedregel”
men ved du om det “tæller” hvis ens først fødsel, var en hurtig en af slagens? Min første tog 2 timer
Min første tog 26
Min anden tog 3
Anonym skriver: Okay, det en meget god “hovedregel” men ved du om det “tæller” hvis ens først fødsel, var en hurtig en af slagens? Min første tog 2 timer
Det tror jeg, min var jo også hurtig af en førstegangsfødende og jeg fik det af vide af jm
nr 1 fra vandet gik til jeg havde født - 4 timer
(vandet gik først, og et par timer senere, på hospitalet kom veerne )
nr 2 fra første ve 12 timer - værste fødsel ever!!!!
nr 3 fra første ve 2 timer ca.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128