Anonym skriver:
Hej alle. Tak for alle jeres svar.
Når jeg beder ham om at flytte, siger han at han ikke har nogle steder at tage hen og at han ikke flytter da vi har tre børn sammen og jo har valgt at være sammen.
Til daglig er vores forhold ikke godt. Han hjælper ikke med børnene, han passer bare sig selv på en måde. Han drikker øl hver dag dvs minimum 6 øl om dagen. Han er ikke sød når han drikker, og bliver meget gal på mig grundet mange ting. Forleden råbte han jeg var en lille luder og opførte sig truende overfor mig. Han har ikke drukket så mange øl siden den episode men denne episode er ikke første gang.
Han sviner mig ofte til, Og med grimme ord, og igår sagde han at det kun var sindssyge mennesker der bad den anden flytte når man bor sammen med børn osv.
Han er altid efter mig og grundet hans store ocd bliver han sur på mig når hjemmet ikke er som et “ugeblad”.
jeg har længe kæmpet med dette og vores kommunikation er ikke eksisterende. Vi taler faktisk overhoved ikke sammen. Jeg synes jeg hr kæmpet meget med dette men nu går det også op for mig at jeg går mod en dør hele tiden.
han skriver med andre piger, har taget han i det to gange og han sletter alt og lyver om stort set alt.
og jeg har nu besluttet at han skal flytte da jeg ikke kan klare det mere.
der er meget mere men her et lille udpluk.
ønsker råd og vejledning ang at få ham til at flytte
Han lyder meget ubehagelig. Desværre tror jeg det er et af de brud, der bare ikke bliver pænt, uanset hvad du gør...
Jeg ville tage en dyb indånding, kontakte politiet og fortælle om den truende adfærd, og at du ønsker at han flytter men er bange for at sætte hårdt mod hårdt ved fx at skifte låsene eller lign, grundet hans tidligere udbrud mod dig. De må kunne guide dig eller på anden måde hjælpe dig. Tale med ham eller lign.
Kan du ikke få brugbar hjælp, ville jeg fortælle manden at han skulle være ude den og den dato - og den dag ville jeg så få ungerne passet, sætte hans ting ud og skifte låsene OG vigtigst af alt, have en ved min side i lejligheden som jeg er tryg ved! En kammerat, din far eller lign..
På den måde har du givet ham en deadline, og så gør du bare alvor af dine ord, hvis han ikke selv er forduftet inden.
Held og lykke. Det må være så hårdt at stå med sådan en mand!!