Jeg har bedt min kæreste flytte - men han vil IKKE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.893 visninger
18 svar
34 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2020

Anonym trådstarter

Min kæreste/far til mine 3 børn har jeg bedr flytte i 1 måned nu, og han vil IKKE flytte.
Af mange grunde har jeg endeligt sagt stop til det her usunde forhold, men han vil ikke flytte.

lejligheden ejer kun jeg. Han har jo selvfølgelig adresse her. Men hvad gør jeg nu? Hvad gør jeg egentlig for at få han flyttet?

det er ikke muligt overhoved at jeg og børnene flytter væk x antal dage ind til han er væk. 
krisecenter ej heller.

søger råd og vejledning. Ingen negative kommentarer. På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2020

Soonmom

Sender børnene på ferie en uges tid og får skiftet låsene, så hans nøgle ikke passer. 

(Grunden til at børnene skulle på ferie, var hvis far står og hamre og banker og bliver frustreret)

Anmeld Citér

23. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Min kæreste/far til mine 3 børn har jeg bedr flytte i 1 måned nu, og han vil IKKE flytte.
Af mange grunde har jeg endeligt sagt stop til det her usunde forhold, men han vil ikke flytte.

lejligheden ejer kun jeg. Han har jo selvfølgelig adresse her. Men hvad gør jeg nu? Hvad gør jeg egentlig for at få han flyttet?

det er ikke muligt overhoved at jeg og børnene flytter væk x antal dage ind til han er væk. 
krisecenter ej heller.

Som den anden siger, send børnene til bedsteforældre eller noget. Få nogen til at hjælpe dig med at samle hans ting og så sæt dem ud og skift låsene. Og så hav nogen hos dig når han kommer hjem. 

Han forstår åbenbart ikke ord, så må man gøre noget. 

Anmeld Citér

23. februar 2020

Bvadr

Anonym skriver:

krisecenter ej heller.

Jeg havde også engang en lejer boende som ikke ville flytte, jeg tog dog bare hans nøgle i stedet for at skifte låsene. Men jeg synes altså du skal kontakte politiet, både for at få hjælp til at få ham ud, og for at anmode dem om et opholdsforbud, så han ikke må nærme sig dit hjem. Det er ikke sikkert han får et opholdsforbud, men så kan de i hvert fald give ham en advarsel, og hvis han så tager hjem til dig gentagne gange burde det være nok til et reelt forbud 

Anmeld Citér

23. februar 2020

Bvadr

Hvad gør I forresten med samvær? Er du nervøs for at overlade børnene til ham?

Anmeld Citér

24. februar 2020

Anonym

Jeg ville ikke forlade et hjem. En x der ikke ønsker at forlade ens hjem kan ødelægge utroligt meget på kort tid. 

Anmeld Citér

24. februar 2020

Ano18

Jeg ville kontakte politiet (evt kommunen) og bede om råd. Også så der er skrevet notits om dit problem i tilfælde af, at han efterfølgende ødelægger ting men også til en evt kommende sag ift børnene. Husk at gemme alt på skrift. Du skal i hvert fald ikke være alene, hvis du overvejer skifte låsene, men jeg tror at når det er din bolig, politiet kan hjælpe med at få ham ud. Desværre drastigt, øv en situation

Anmeld Citér

24. februar 2020

Anonym

Hvorfor vil han ikke flytte, siger han noget om det? Har i lagt en plan for samvær? 

Jeg tror ikke det er en god ide at få skiftet låsen så han er låst ude, det er uværdigt og synd for børnene at være vidne til. For det fremtidige samarbejde er vigtigt at i kommer videre på en god måde, men jeg forstår at der selvfølgelig er mennesker man ikke kan tale til fornuft..

Anmeld Citér

24. februar 2020

Anonym

Hvis du ejer lejligheden kan politiet give ham varsel og derefter hjælpe ham ud af lejligheden 

Anmeld Citér

25. februar 2020

Anonym

Jeg synes folk er ret hurtig til at tag parti i dette opslag ude at vider ret mange om hvordan det i virkelighed hænger sammen jeg synes i valgfald opslaget mangler nogle detaljer

At hun skrive at kæresten ikke vil flyt behøves ikke værre sådan det kan lige så godt værre hende der fortolker det sådan og han genre vil flyt man han ikke har nogle steder at flyt hen endnu selvom han har arbejdet hårdt for at find et sted vi ved det ikke 

Hun skrive hele ikke om hvorfor deres forhold var usund det behøves ikke handle om vold og druk!

Men en ting er sikker der er kun 3 taber i det her og det er børne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.