Afblegningsmiddel til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2020

Panther

Profilbillede for Panther
LSS skriver:

Jeg synes det lyder vanvittigt at ville begynde og afblege sin 6 årige datters hårvækst  få en tid ved egen læge i stedet og hør om mulighederne derigennem 

Hvad tænker du, lægen skal kunne gøre? 

Det er jo ikke noget, man kan fixe gennem det offentlige, og en almindelig læge har sandsynligvis ikke stor viden på området.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2020

LSS

Panther skriver:

Det er jo ikke noget, man kan fixe gennem det offentlige, og en almindelig læge har sandsynligvis ikke stor viden på området.. 

Lægen kan enten henvise til hudlæge eller komme med andre råd/løsninger. Det er hul i hovedet overhovedet at begynde og overveje at ville afblege sit barns hårvækst. 

Anmeld Citér

21. februar 2020

Panther

Profilbillede for Panther
LSS skriver:

Lægen kan enten henvise til hudlæge eller komme med andre råd/løsninger. Det er hul i hovedet overhovedet at begynde og overveje at ville afblege sit barns hårvækst. 

Jeg synes nu også, at de fleste råder til at få det permanent fjernet med laser. Og de gode steder vil helt sikkert have ret strenge regler for, hvad de må og ikke må på en mindreårig.

Men ja, en henvisning til hudlæge måske? Jeg tænker bare ikke, at lægen i sig selv vil kumme hjælpe ret meget.

Anmeld Citér

22. februar 2020

LSS

Panther skriver:

Jeg synes nu også, at de fleste råder til at få det permanent fjernet med laser. Og de gode steder vil helt sikkert have ret strenge regler for, hvad de må og ikke må på en mindreårig.

Men ja, en henvisning til hudlæge måske? Jeg tænker bare ikke, at lægen i sig selv vil kumme hjælpe ret meget.

Det skriver jeg jo heller ikke at jeg tror egen læge kan? Jeg skriver “få en tid ved egen læge og hør om mulighederne derigennem”

Anmeld Citér

22. februar 2020

Abracadabra

Panther skriver:

Jo, det er jo netop noget en hudlæge ville kigge på - og en hudlæge kræver henvisning, som kun egen læge kan skrive. 

Anmeld Citér

22. februar 2020

LSS

Abracadabra skriver:

Jo, det er jo netop noget en hudlæge ville kigge på - og en hudlæge kræver henvisning, som kun egen læge kan skrive. 

Det er lige præcis det jeg mener.  

Anmeld Citér

22. februar 2020

Babilooo

Men man behøver vist ikke henvisning mere til hudlæge gør man?

Anmeld Citér

22. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Tjullehej skriver:

Jeg skal. Jeg var oppe og spørg om jeg kunne få tid, jeg skulle til min egen læge først og så kan man så tage til hudlægen uden henvisning i 6måneder. I hvert fald hos min.

Anmeld Citér

22. februar 2020

Snoopy77

Tjullehej skriver:

Jo det gør man

Anmeld Citér

22. februar 2020

Abracadabra

Tjullehej skriver:

Jo, det er jo netop dét, der er pointen. Man skal have en henvisning fra egen læge for at kunne gå (gratis) til hudlæge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.