Nicolais fødsel, 17.10.2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres søn. glæder mig til billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Halbschön

.......indtil at jeg selv får lagt billeder ind på min computer og videre herind på baby.dk, så har min far lagt lidt billeder på nettet, som I kan se.....

Den stolte far er i rød/blå trøje og den unge knægt i sort trøje er min lillebror - stolt onkel..

Ta jer ikke af at jeg ligner døden fra Lübeck - billederne er taget 6 timer efter fødslen, så er ikke just den mest friske

http://galleri.familien-halkier.dk

Anmeld

22. oktober 2009

Lærke90

Stort tillykke med den lille prins..

Det lyder som om du har haft en god fødsel på trods af de smerter der nu engang høre til. Glæder mig til at se den lille basse - Det er jo en rigtig baby du har fået dig der

Håber at i har det godt

Anmeld

22. oktober 2009

Nybagt mor

Åh - hvor er han fin, har været inde og lure lidt på billederne

Og skøn skøn fødselsberetning. Lyder hårdt, men overkommeligt - så er ikke helt afskrækket.

Igen stort tillykke med ham

Christine, med få dage til termin

Anmeld

22. oktober 2009

Halbschön

kommende-mor skriver:

Åh - hvor er han fin, har været inde og lure lidt på billederne

Og skøn skøn fødselsberetning. Lyder hårdt, men overkommeligt - så er ikke helt afskrækket.

Igen stort tillykke med ham

Christine, med få dage til termin

Fødslen var slet slet ikke så slem som jeg havde forventet! Så jeg synes selv det var en drømme fødsel trods smerterne.. Man glemmer ufattelig hurtigt hvor ondt det gør - det eneste der minder mig om det nu er at det svier lidt når jeg tisser, der hvor jeg blev syet....

Så jeg kan kun ønske dig held og lykke og sige at det nok skal gå godt 

Og så håber jeg ikke at du skal gå 15 dage over tid

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

.......indtil at jeg selv får lagt billeder ind på min computer og videre herind på baby.dk, så har min far lagt lidt billeder på nettet, som I kan se.....

Den stolte far er i rød/blå trøje og den unge knægt i sort trøje er min lillebror - stolt onkel..

Ta jer ikke af at jeg ligner døden fra Lübeck - billederne er taget 6 timer efter fødslen, så er ikke just den mest friske

http://galleri.familien-halkier.dk

skulle self lige ind og lure billederne af lille Nicolai.. Han er jo bare alt for kær.. og så sød med de lækre buttede kinder.. hehe

Anmeld

22. oktober 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

skulle self lige ind og lure billederne af lille Nicolai.. Han er jo bare alt for kær.. og så sød med de lækre buttede kinder.. hehe

Jaaa han er bare skøn er han - lige til at spise

Han er ikke så "tyk" som vi havde forventet med hans vægt - men han er jo også en laaaang en

Anmeld

22. oktober 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

Jaaa han er bare skøn er han - lige til at spise

Han er ikke så "tyk" som vi havde forventet med hans vægt - men han er jo også en laaaang en

hehe.. nej da.. han er jo perfekt og dejlig lige præcis som han er.. man kan jo ikke andet end få vibrationer i æggestokkene af at se sådan en dejlig lille dreng

Anmeld

22. oktober 2009

Rikkemor89

Dejlige billeder & stort tillykke med ham (;

Anmeld

22. oktober 2009

svaller

Mange gange tillykke med den lille mand, IIIIh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.