Synet af min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

jeg har det SÅ dårligt med synet af min krop. Jeg synes jeg er alt alt for tyk, og føler at uanset hvad jeg gør, så taber jeg mig bare ikke... jeg ligger 25 kg over den vægt jeg havde inden jeg fik børn. 

helt bundærligt: hvad tænker i så når i ser min krop? Og i må virkelig gerne være ærlige! 
tror jeg har brug for at høre hvad andre ser, for at ændre mine egne tanker om min krop... 

Jeg synes du er en smuk kvinde med former. Det ville klæde dig med et par hipster trusser i stedet, men ikke for lave. Du har en vildt lækker pariser røv der ville komme til sin fulde ret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du har en ganske normal krop  

jeg tænker, du skal arbejde med dit mindset, acceptere, at sådan ser du ud. Lettere sagt end gjort. 

jeg ser intet negativt ved din krop, tværtimod så din krop flot ud.. 

Anmeld Citér

13. februar 2020

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes du har flotte proportioner, så du kan forme din krop til lige hvad du har lyst til.

Men tag valget - det er en balance mellem at skulle arbejde hårdt for en mere tonet krop og acceptere lidt ekstra på siderne. Men du skal aktivt tage et valg om, hvor stor en indsats du vil gøre og for hvilket resultat.

Når du har taget og accepteret det valg, så kan du hvile i dig selv, nærmest uanset hvordan du objektivt ser ud.

Anmeld Citér

13. februar 2020

Mortilah

25 kg.. har jeg også for meget og jeg kæmper for at komme af med dem. Så jeg var da nysgerrig på dit foto. Da jeg så ser det tænker jeg bare wauw.. gid jeg så sådan ud! Jeg synes du er heldig! Det sidder flot! 

Anmeld Citér

24. oktober 2020

Josefine94

Du har da en rigtig flot krop og slet ikke noget at skamme sig over!  

Har du beregnet din BMI? 
For jeg tror nemlig ikke, at du er overvægtigt. Så det kan måske hjælpe på, at dine tanker bliver mere positive omkring dig selv og din krop. 

Her i denne artikel kan du læse mere om LINK SLETTET AF MODERATOR

Knus og kram fra Josefine. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.