Du ser ud som rigtig mange af de kvinder, man ser i svømmehallen - ganske normal. Der er også dem eer vejer mere og dem der vejer mindre - det er dog tit dem uden børn der er lidt yngre og uden former endnu.
Jeg så godt den der udsendelse for nogle år siden hvor det hjalp kvinder hvordan andre så dem udefra, men jeg tænker også du skal finde din egen accept indeni. Ikke fordi jeg siger du skal tabe dig, men gør noget godt for dig selv med det som udgangspunkt. Og man får det også bedre af, at ændre lidt på kostvanerne og spise sundere. Jeg er sikkert tyndfed men uanset hvor tynd jeg har været har jeg ikke fået det bedre, før jeg faktisk passede på mig selv og mærkede efter hvor de følelser kom fra og udmundede i. Handlede det kun om vægten og kroppen eller hvad lå bag. Og uanset hvad der lå bag så hjalp nogle lange gåture i den friske luft og at passe på mig selv med sundere mad (man skal ikke negligere hvad crapfood gør ved en, samt solens stråler) og måske træne lidt m mine veninder, eller bare snakke med dem. Få luft i hovedet. Og er den helt gal kan en læge måske snakke med dig om hvad der er rationelt og irrationelt og hjælpe dig med diætist / psykolog eller egne samtaletimer. Diætisten ligeså meget for at hjælpe dig med at føle sig sundere istedet for vægten som fokus.
Anmeld
Citér