Synet af min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.950 visninger
14 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2020

Anonym trådstarter

jeg har det SÅ dårligt med synet af min krop. Jeg synes jeg er alt alt for tyk, og føler at uanset hvad jeg gør, så taber jeg mig bare ikke... jeg ligger 25 kg over den vægt jeg havde inden jeg fik børn. 

helt bundærligt: hvad tænker i så når i ser min krop? Og i må virkelig gerne være ærlige! 
tror jeg har brug for at høre hvad andre ser, for at ændre mine egne tanker om min krop... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2020

serinasmor

Du ser helt og aldeles almindelig ud - i en helt almindelig gennemsnitsvægt. 

Hverken tynd eller tyk

Anmeld Citér

13. februar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

jeg har det SÅ dårligt med synet af min krop. Jeg synes jeg er alt alt for tyk, og føler at uanset hvad jeg gør, så taber jeg mig bare ikke... jeg ligger 25 kg over den vægt jeg havde inden jeg fik børn. 

helt bundærligt: hvad tænker i så når i ser min krop? Og i må virkelig gerne være ærlige! 
tror jeg har brug for at høre hvad andre ser, for at ændre mine egne tanker om min krop... 

Jeg ser en helt og aldeles smuk kvindekrop med former. 

Anmeld Citér

13. februar 2020

fehår

Første tanke: du er hot - gid jeg så sådan ud.

Anmeld Citér

13. februar 2020

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Flot barm  - og helt alm krop, hverken for tynd eller for tyk i min optik 

//Mette

Anmeld Citér

13. februar 2020

Soonmom

Almindelig, lidt ekstra på hoften, baller og maven, men ikke noget hvor jeg tænker noget negativt.

Hvil i dig selv, det kan du sagtens 

Anmeld Citér

13. februar 2020

Ano18

Du ser ud som rigtig mange af de kvinder, man ser i svømmehallen - ganske normal. Der er også dem eer vejer mere og dem der vejer mindre - det er dog tit dem uden børn der er lidt yngre og uden former endnu.
Jeg så godt den der udsendelse for nogle år siden hvor det hjalp kvinder hvordan andre så dem udefra, men jeg tænker også du skal finde din egen accept indeni. Ikke fordi jeg siger du skal tabe dig, men gør noget godt for dig selv med det som udgangspunkt. Og man får det også bedre af, at ændre lidt på kostvanerne og spise sundere. Jeg er sikkert tyndfed men uanset hvor tynd jeg har været har jeg ikke fået det bedre, før jeg faktisk passede på mig selv og mærkede efter hvor de følelser kom fra og udmundede i. Handlede det kun om vægten og kroppen eller hvad lå bag. Og uanset hvad der lå bag så hjalp nogle lange gåture i den friske luft og at passe på mig selv med sundere mad (man skal ikke negligere hvad crapfood gør ved en, samt solens stråler) og måske træne lidt m mine veninder, eller bare snakke med dem. Få luft i hovedet. Og er den helt gal kan en læge måske snakke med dig om hvad der er rationelt og irrationelt og hjælpe dig med diætist / psykolog eller egne samtaletimer. Diætisten ligeså meget for at hjælpe dig med at føle sig sundere istedet for vægten som fokus. 

Anmeld Citér

13. februar 2020

elskeratværemor

Jeg syntes fu har en rigtig flot krop, nu ved jeg ikk hvor mange børn du har født- men din krop er rigtig pæn. Flotte veltrænede arme, pæn barm og almindelig mave- gid jeg så sådan ud efter 3 børn 

Anmeld Citér

13. februar 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt ærlig, så gad jeg godt have din krop. Syntes du ser rigtig pæn ud! Vh Stine 

Anmeld Citér

13. februar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

At den er meget pænere end min "gravide" mave.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.