Hvornår gik jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2020

TLO

Lige knap 16½ måned og han er helt og aldeles med motorisk Han kan i øvrigt stadig give alle bahjul, når det kommer til hurtig kravl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2020

Birthdaybaby

Min søn begyndte at gå da han var ca 15,5 md, en måned efter han havde taget sine første skridt. Min datter var knap 17 mdr. 

Det skal nok komme. 

Anmeld Citér

4. februar 2020

FrkGranger

Min søn var 13,5 mdr inden han gik helt.. 

Han var 5 mdr da han begyndte at møve på maven, stod og gik med ting fra han var 7 mdr, og 2 enkelte skridt da han var 8 mdr og frem, han havde slet ikke balancen og faldt hver gang han tog 1-2 skridt.. 

Anmeld Citér

4. februar 2020

A38

Min datter tog sine første enkelte skridt hist og her da hun var 13 mdr, men var over 15 mdr før hun havde selvtillid til at gå hele tiden. Da hun var 16 mdr begyndte hun at løbe!

Anmeld Citér

4. februar 2020

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn var 1 år og vores pige var 1 år og 4 måneder. Det kommer når det kommer. Skidt da være med, at de yngre er hurtigere. Det er fuldstændig ligegyldig. Hvert barn tager det i sit eget tempo og man skal lade være med, at sammenligne

Anmeld Citér

4. februar 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det kommer lige pludselig - det skal du ikke være bekymret over

den store var 15 mdr før hun gik. Den lille var 12 mdr

Anmeld Citér

4. februar 2020

AnoMor

Waller skriver:

Hej

Min datter er næsten 15 måneder og hun går ikke endnu. Hun kan godt og har gået 5-8 skridt selv et par gange. Hun var hurtig til at vende sig og kravle og hun snakker derud af og forstår det meste af det vi siger til hende. Men hun vil helst ikke gå selv. Hun ser nærmest skræmt ud. Men nu har hun vel også nået den alder hvor hun ved at hun kan slå sig når hun falder. Det ærger mig at de andre overhaler hende selvom de er yngre end hende. I vuggestuen er hun mest sammen med de helt små og det syntes jeg egentlig er lidt synd. Hvad kan vi gøre? 

Min søn tog sine første skridt alene da han var 13 mdr og 23 dage gammel. 

Anmeld Citér

5. februar 2020

Ano18

Min store dreng var 9 mdr (næsten 10 mdr) og hans lillebror 17-18 mdr. Til gengæld cyklede den yngste før den ældste Den dag idag er de 17 og 19 år, og har udviklet sig motorisk præcis ift gener og lyst hvor de uanset udgangspunktet ville have endt. Det har intet at sige, hvordan de startede ud. Deres personligheder har dog skinnet igennem fra starten. 
Mine andre unger gik som 12-13 mdr., 12 mdr. og min sidste basse vil stadig gerne holde i ting når han går rundt, - han bliver snart 14 mdr. Han gik 10 skridt forleden men tror der går en måneds tid endnu før han føler sig sikker nok. Til gengæld kan han kravle op på alt lige fra spisebordet, kogeøen til vindueskarmen. Han skal nok finde en vej 

Anmeld Citér

5. februar 2020

LSS

Nr 1 pige - 9 måneder

Nr 2 pige - 18 måneder

Nr 3 dreng - 1 år og 4 dage

Nr 4 dreng - 13 måneder 

Anmeld Citér

5. februar 2020

Anonym

Waller skriver:

Hej

Min datter er næsten 15 måneder og hun går ikke endnu. Hun kan godt og har gået 5-8 skridt selv et par gange. Hun var hurtig til at vende sig og kravle og hun snakker derud af og forstår det meste af det vi siger til hende. Men hun vil helst ikke gå selv. Hun ser nærmest skræmt ud. Men nu har hun vel også nået den alder hvor hun ved at hun kan slå sig når hun falder. Det ærger mig at de andre overhaler hende selvom de er yngre end hende. I vuggestuen er hun mest sammen med de helt små og det syntes jeg egentlig er lidt synd. Hvad kan vi gøre? 

Min datter er nu 20 år. Men dengang var hun også bange for at gå selv men hvis vi lagde havrefras og rosiner rundt på sofabordet gik hun fint rundt, og pludselig turde hun. Hun gik da hun var 14 måneder.

ved godt det nok ikke er en metode der er pædagogisk velset i dag, men den virkede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.