Hvornår gik jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2020

Waller

Hej

Min datter er næsten 15 måneder og hun går ikke endnu. Hun kan godt og har gået 5-8 skridt selv et par gange. Hun var hurtig til at vende sig og kravle og hun snakker derud af og forstår det meste af det vi siger til hende. Men hun vil helst ikke gå selv. Hun ser nærmest skræmt ud. Men nu har hun vel også nået den alder hvor hun ved at hun kan slå sig når hun falder. Det ærger mig at de andre overhaler hende selvom de er yngre end hende. I vuggestuen er hun mest sammen med de helt små og det syntes jeg egentlig er lidt synd. Hvad kan vi gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2020

Pb18

Min pige begyndte så småt at stå da hun var 1 år, men gjorde så ikke mere ved det. Engang imellem stod hun, uden at tænke over det, og så når hun opdagede det , satte hun sig ned. Da hun var 15 måneder begyndte hun at tage lidt skridt og så i juleferien (hvor hun har været 15 måneder og 1-2 uger, begyndte hun at gå. Det er en måned siden og hun går stabilt nu og løber også. Så ro på - det kommer lige pludseligt

Anmeld Citér

3. februar 2020

Soonmom

Det kommer nok snart

Begge mine drenge var 15 måneder.

Den ene sad på måsen og rokkede sig ikke ud af stedet indtil en uge inden, så kravlede han og gik bagefter.

Den anden kravlede fra han var 7 måneder og havde det fint med at komme frem på den måde.

Min datter på 7 måneder har møvet i to måneder og lige begyndt at stille sig op af ting, så hun er muligvis hurtigere 

Anmeld Citér

3. februar 2020

Janet1989

Min datter er 14 måneder og er først begyndt at kravle for tre uger siden.  Hun kan ikke engang stå op af ting. 
bare rolig, det skal nok komme .. børn udvikler sig forskelligt 

Anmeld Citér

3. februar 2020

fehår

Der kan godt gå lidt tid fra de første skridt, før de har modet - og balancen - til at gå længere. 

Min store tog første skridt, da hun lige var blevet 10 måneder, men der gik 2-3 uger, før hun turde gå mere end et par meter ad gangen. 

Anmeld Citér

3. februar 2020

321

Profilbillede for 321
Waller skriver:

Hej

Min datter er næsten 15 måneder og hun går ikke endnu. Hun kan godt og har gået 5-8 skridt selv et par gange. Hun var hurtig til at vende sig og kravle og hun snakker derud af og forstår det meste af det vi siger til hende. Men hun vil helst ikke gå selv. Hun ser nærmest skræmt ud. Men nu har hun vel også nået den alder hvor hun ved at hun kan slå sig når hun falder. Det ærger mig at de andre overhaler hende selvom de er yngre end hende. I vuggestuen er hun mest sammen med de helt små og det syntes jeg egentlig er lidt synd. Hvad kan vi gøre? 

Den ene var vidst en 12/13 måneder og den anden var 18 måneder. Den der var 18 måneder var mega god til at kravle, så tænker ikke behovet for at gå har været der. Den der var 18 måneder er ekstremt god motorisk den dag i dag, om det er den lange kravle periode der har gjort det er jo ikke til at sige. Vuggestuen sagde at de ikke ville gøre noget før end de fylder 18 måneder.

Anmeld Citér

3. februar 2020

FruStolpe

Min ældste gik da hun blev 10 måneder. Den yngste gik da hun var fyldt 18 måneder...

Det skal nok komme 

Anmeld Citér

3. februar 2020

Missyou

Mine var 13 og 14 mdr. Men perioden fra de kunne stå selv og tage 1-2 skridt selvstændigt og så til de gik rigtigt var lang. De stod begge selv og kunne tage få skridt allerede fra 10 mdr. Og kunne rejse sig op af ting og gå med gåvogn fra 7-8 mdr. Så der var en lang periode inden de gik rigtigt selvstændigt.

Anmeld Citér

3. februar 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Min ældste var 14 mdr., og den yngste begyndte først rigtigt, da hun var 16 mdr.

Anmeld Citér

3. februar 2020

MorTil3+

Min datter var omkring de 15 mdr da hun gik, min søn som var født 5 uger for tidligt gik da han var 9 mdr og der gik ikke længe før de begge løb rundt efter de havde lært det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.