Er I klar over hvor svært det er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

ivfmarie

... at lave en lækker fødselsdagslagkage til skønne Astrid, når jeg ikke "må" smage på den?

Nu er den så småt samlet - og jeg aner ikke hvordan den smager!

Og hold kæft hvor er det svært ikke at slikke på alt muligt der er smurt ind i lækkert fyld... Hvis jeg virkelig stopper noget i munden ligeså tit som jeg har stoppet mig selv i at gøre det nu, så er der ikke noget at sige til at jeg tager et kilo på, på 10 minutter!!

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

..

Godt gået at du ikke har smagt - det havde jeg ikke kunnet lade være med

Anmeld

22. oktober 2009

Mie A

Hvordan gør du?? Jeg er typen der kan finde på ikke at bruge alt fyldet - bare så jeg kan smovse lidt selv 

Anmeld

22. oktober 2009

ivfmarie

Mie A skriver:

Hvordan gør du?? Jeg er typen der kan finde på ikke at bruge alt fyldet - bare så jeg kan smovse lidt selv 

det er jeg også... jeg forsøger bare at holde styr på samvittigheden op til på lørdag - så jeg kan tillade mig at skeje ud!

Og jeg skal love jer for at jeg bliver skuffet hvis ikke kagen smager godt!

Anmeld

22. oktober 2009

Rasmine

Glæder mig til at se den, hvad er det?

Anmeld

22. oktober 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Glæder mig til at se den, hvad er det?

"Bare" en lagkage... Ikke en masse fancy form og facon - nu er det jo umuligt at imponere nogen med en kage efter at have set Helle fabelagtige kreation!

Anmeld

22. oktober 2009

Rasmine

"Bare" en lagkage... Ikke en masse fancy form og facon - nu er det jo umuligt at imponere nogen med en kage efter at have set Helle fabelagtige kreation!

Helle hvem?

Helle som i totalt kårnflækker, med barn på godt 2, én på 9 mdr.  OG en hundehvalp?????

Anmeld

22. oktober 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Helle hvem?

Helle som i totalt kårnflækker, med barn på godt 2, én på 9 mdr.  OG en hundehvalp?????

Thats the one.. og husk også lige: Stort set alene om at passe gård og kæmpehave imens manden fiser diesel af

Anmeld

22. oktober 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Thats the one.. og husk også lige: Stort set alene om at passe gård og kæmpehave imens manden fiser diesel af

Nåe, den Helle!!!

Hende har jeg godt både hørt og læst om. Så engang et blad; Kårnflækkernews...bum bum...hvor var det nu det var...???

Det er ikke et blad jeg holder.

Og det var bestemt ikke ude ved Tynen...

Anyways...

Anmeld

23. oktober 2009

Helle30

Loooool . Hvor har I da bare hygget jer i aften, hva'?.

Jeg glæder mig vildt til at smage din kage på lørdag Ivfer. Jeg er sikker på, den er fyldt med guf og totalt lækker.

Jeg er lige netop blevet færdig med den, jeg vil servere for mine kolleger i morgen. Barselskage - nu hvor Louise er 9 mdr.. Lidt pinligt men nu får de den.

- Helle - på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.