Undgå alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2020

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Jeg sagde bare ja alligevel, og skålede med når der blev sagt skål - uden at jeg drak noget. Det var der ingen der lagde mærke til. 

Man kan også nemt bytte med kæresten så han drikker lidt af dir glas og du får hans så det ligner man har drukket. Hvis man er til er arrangement med dåser kan man hælde det ud i vasken/ få manden til at drikke den og så fylde den med vand bagefter. 

Tror det handler mest om at gøre som man plejer så ligger folk ikke mærke til det, hvorimod hvis man kommer med en eller anden søforklaring om noget medicin man skal tage så undres folk hurtigt

Jeg tror du har helt ret! Jeg vil ikke gøre opmærksom på mig selv nemlig, så ønsker at kunne sige ja tak til et glas og så finde på noget undervejs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg tror du har helt ret! Jeg vil ikke gøre opmærksom på mig selv nemlig, så ønsker at kunne sige ja tak til et glas og så finde på noget undervejs 

Jeg tænker også, at du skal lade være med at gøre et stort nummer ud af det.

Tag imod et glas. Der er vel ingen, der ligefrem kontrollerer, om du drikker det. 

Byt med kæresten eller bare lad som om du sipper af glasset. 

Anmeld Citér

15. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan undgik I bedst alkohol i sociale sammenhænge, uden folk fattede mistanke om graviditet? Vi har en del fødselsdage osv. de næste måneder, og vil gerne vente med at fortælle nyheden 

Jeg er ikke typen der plejer at sige nej til et glas vin eller en kold øl, så det vil blive bemærket, hvis jeg decideret er afholdende.

Tog ét glas vin og gjorde som om jeg drak (nippede uden rigtig at få noget), og byttede glas med min kæreste. 

sagde jeg havde ondt i maven og derfor fik endnu mere ondt af alkoholen. 

nytårsfortsæt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.