Mammografi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Marco2

Hej.

Jeg var til Mammografi igår. Havde mærket en knude i brystet som skulle tjekkes. Men der var heldigvis ikke noget. Fik både taget mammografi og ultralyd samt en læge der undersøgte det. Og den foreløbige konklusion er heldigvis at der ikke er noget. Det er procedure at en anden læge også skal granske billederne, men den først læge var rimeligt sikker på at der ikke er noget ondartet. Så jeg er bare sååå lettet. Får endeligt besked på tirsdag, men nu er jeg rolig.

Man begynder jo at tænke de værste tanker...

Ag - lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

ivfmarie

Puhha.. godt du slap med skrækken. Og godt at du i det hele taget huskede at tjekke dig selv - det er jeg sgu ikke for flink til...

Og det er bare SÅ vigtigt!

Anyways - skide godt at der ikke er noget galt

Knus Marie

Anmeld

22. oktober 2009

Susan1978

ja puha det var dejligt at de ikke fandt noget.

og som Marie siger, så er jeg dælme også for dum til ikke at huske at få mærket efter en gang i mellem.

Anmeld

22. oktober 2009

Lene76

puha.... godt det er overstået og at lægen mener at alt er ok.

Anmeld

22. oktober 2009

Mary

Puuuh, godt der ikke var noget ondartet

Anmeld

22. oktober 2009

Rasmine

Pyha AG, det må ikke have været sjovt fra du opdagede den, til du fik det tjekket! Hvor længe gik der?

Hvor sidder den? -Hvordan opdagede du den? Er den øm, eller?

Anmeld

22. oktober 2009

Nadi

Krydser ihvertfald fingre for at lægen har ret, men det lyder da ihvterfald til at det er gode nyheder der er på vej!

Anmeld

23. oktober 2009

Marco2

Mebach skriver:

Pyha AG, det må ikke have været sjovt fra du opdagede den, til du fik det tjekket! Hvor længe gik der?

Hvor sidder den? -Hvordan opdagede du den? Er den øm, eller?

Hej Mebach.

Der gik faktisk et godt stykke tid. For først skulle jeg til min egen læge, som så sendte henvisning til mammografi på Århus Sygehus. De havde så ikke tid og meddelte min læge det. Så sendte de et brev til mig hvor jeg selv skulle henvende mig hos speciallægernes hus. Og der gik vel så ca 10 dage før de havde tid.

Den sidder i højre bryst på siden, men lægen igår sagde bare at det var mit kirtelvæv. Og nej, den er ikke øm.

Men det var godt at få det tjekket, for man bliver sætter jo sommetider de værste scenarier op inde i hovedet. MEn der var heldigvis ikke noget.

AG - og nu er det fredag og weekend

Anmeld

23. oktober 2009

Tynen

Pheeew! Godt det ikke virker som noget alvorligt.
Man tænker jo straks det værste..

Synes sgu det er godt gået at du overhovedet får tjekket efter.. Hvorfor er det så svært at tage sig sammen til?!

Hav en god weekend

/Trine - Nu off..

Anmeld

28. oktober 2009

Marco2

Nå, så har jeg fået endeligt svar.

Det er ikke noget ondartet. Svaret lød at der er fundet muskelknuder i mit bryst, men det er meget normalt for nogle kvinder. Så ikke noget at være nervøs for. Sååå puuha, nu kan jeg ånde lettet op. For selv om speciallægen ikke regnede med at der var noget, sidder man alligevel en smule spændt og venter på det endelige svar.

Så alt ok her

AG - som i samme ombæring fik bestilt tid til 1. graviund.. hvor er det vildt at tænke på..... at jeg skal ha' et barn mere.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.