Sketches sko ødelagte hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. januar

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter på 5år fik et par nye sketches sko her den 24/8-2019 så de er kun brugt 4 måneder hvor det jo har været vinterstøvler der har været mest brugt de sidste par måneder.

Men hun er begyndt at klage over ondt i hælen når hun går med dem og når jeg så mærket i dem er sålen fuld stendig flad og udtråt der er intet der giver sig. 

Kan det virkelig passe efter så kort tid? Ville i tage ud i butikken og klage det er alligevel et par sko til 550kr eller ville i bare tænke argeligt og så købe et par nye i stedet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar

L-Lotte

Profilbillede for L-Lotte
anna111 skriver:

Min datter på 5år fik et par nye sketches sko her den 24/8-2019 så de er kun brugt 4 måneder hvor det jo har været vinterstøvler der har været mest brugt de sidste par måneder.

Men hun er begyndt at klage over ondt i hælen når hun går med dem og når jeg så mærket i dem er sålen fuld stendig flad og udtråt der er intet der giver sig. 

Kan det virkelig passe efter så kort tid? Ville i tage ud i butikken og klage det er alligevel et par sko til 550kr eller ville i bare tænke argeligt og så købe et par nye i stedet? 

Jeg ville tage i butikken og spørge pænt om det kan være rigtigt at de ser sådan ud efter så kort tid. 

Anmeld Citér

7. januar

anna111

L-Lotte skriver:

Jeg ville tage i butikken og spørge pænt om det kan være rigtigt at de ser sådan ud efter så kort tid. 

Tak jeg overvejer dog at ringe til dem jeg var bare usikker på om det var noget man kunne klage over 

Anmeld Citér

7. januar

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Min ene dreng formår at slide angulus skæve og flade på få mdr - og endnu kortere tid ved fx Ecco og bisgaardxeller Hummel. 

Tænker det ikke skader at spørge, men forvent de ikke acceptere slid på en børnesko som reklamation ��

Anmeld Citér

7. januar

anna111

Carina:-) skriver:

Min ene dreng formår at slide angulus skæve og flade på få mdr - og endnu kortere tid ved fx Ecco og bisgaardxeller Hummel. 

Tænker det ikke skader at spørge, men forvent de ikke acceptere slid på en børnesko som reklamation ��

Nej tænker nemlig heller ikke de vil acceptere det som reklamation men vil prøve at ringe til dem og høre hvad de siger om ikke andet skal jeg jo købe nye sko alligevel 

Anmeld Citér

7. januar

Camillos

Profilbillede for Camillos
Mor til Emma fra okt 2012 og kommende mor til baby 03/6-2018
anna111 skriver:

Min datter fik et par sketchers kondisko hun havde dem på i skole i 2 dage og der var slidt hul i spidsen måske pga gynge... Det er rigtig rigtig ærgerligt... Har ikke reklameret for jeg tænkte nok det var selvforskyldt for vild leg? Men sketchers blir det ikke fremover... 

Anmeld Citér

7. januar

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
anna111 skriver:

Hvis det er deres kondisko, så vask dem i vaskemaskinen. Så kommer det igen.

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

7. januar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Jeg ville tage i butikken og vise dem. 
jeg købte et par til min søn i sommers. Der gik hul på snuden efter 1 måned og jeg fik pengene refunderet. 

Anmeld Citér

8. januar

anna111

ønskebørn74 skriver:

Hvis det er deres kondisko, så vask dem i vaskemaskinen. Så kommer det igen.

Der er lys i dem så tænker ikke de kan holde til at komme i vaskemaskinen 

Anmeld Citér

8. januar

Marie2016

Profilbillede for Marie2016

Vi har også reklameret over et sæt Sketchers, der gik i stykker efter kort tid. Her var det stoffet på snuden, der blev slidt i stykker i løbet af få uger. Vi tog ned i butikken og fik pengene retur. Forbrugerbeskyttelsesreglerne er ret klare og b ørnesko skal kunne tåle at blive brugt til børns almindelige leg. Det lyder som en fejl på (inder?)sålen, som butikken skal håndtere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.