Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det gør jeg sådan set også. Men beklager at du tager det så personligt og negativt når det ikk var sådan ment. Tænkte jeg egentlig at emojis viste. 

men er den lyserød er den positiv. Så endnu engang tillykke 

Jeg tager det skam ikke negativt, bare undrende, da jeg ikke har set andre få det spørgsmål på sider før. 

Men som sagt, så er jeg nok bare chokeret over den kan vise noget allerede. Så har også købt 4 test mere, til de kommende dage. Fordi jeg har brug for at se den er positiv (mere end nu) 

har også taget en test Idag igen. Den var også positiv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg tager det skam ikke negativt, bare undrende, da jeg ikke har set andre få det spørgsmål på sider før. 

Men som sagt, så er jeg nok bare chokeret over den kan vise noget allerede. Så har også købt 4 test mere, til de kommende dage. Fordi jeg har brug for at se den er positiv (mere end nu) 

har også taget en test Idag igen. Den var også positiv. 

Er du 100% sikker på sin ÆL? 

kan jo være din ÆL har rykket sig og du slet ikk er så kort henne som du tror. Bare 2-3 dage kan jo gøre en forskel på udfaldet

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Er du 100% sikker på sin ÆL? 

kan jo være din ÆL har rykket sig og du slet ikk er så kort henne som du tror. Bare 2-3 dage kan jo gøre en forskel på udfaldet

Ja jeg er 100 % sikker, jeg har testet 10 dage, den var positiv den ene dag. De andre dage var ikke positiv 

Anmeld Citér

7. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja jeg er 100 % sikker, jeg har testet 10 dage, den var positiv den ene dag. De andre dage var ikke positiv 

Okay. Så er det måske tvillinger så du afgiver højere hcg til test 

ej ved det selvfølgelig ikke. Men den er ihverfald positiv. Husk du ikk får en udvikling fra dag til dag. Hcg stiger hver 2-3 dag 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

ej ved det selvfølgelig ikke. Men den er ihverfald positiv. Husk du ikk får en udvikling fra dag til dag. Hcg stiger hver 2-3 dag 

Fra idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Fra idag. 

Der er ingen tvivl. Den er klart positiv. Tillykke 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym

Det er ikke sådan fordoblingstid fungerer  Niveauet stiger hele tiden, men det fordobles blot hver anden dag. Hvis niveauet er på 40 enheder/L den ene dag, så siger det ikke "pling" og hopper til 80 enheder/L to dage senere.

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har styr på om man kan snakke med hospitalet om at rykke en dag til kejsersnit? 

Jeg skal have planlagt kejsersnit nemlig, men dagen hvor jeg kan regne ud selv, det nok vil ske er min mands fødselsdag. Så kan man godt sige om de kan gøre det to dage senere evt? Fordi kan huske fra sidst de gør det tirsdage og torsdage, også en uge før tid. 

Men tror I, at de vil være villige til at rykke til de to dage senere når tirsdagen er min mands fødselsdag?

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har styr på om man kan snakke med hospitalet om at rykke en dag til kejsersnit? 

Jeg skal have planlagt kejsersnit nemlig, men dagen hvor jeg kan regne ud selv, det nok vil ske er min mands fødselsdag. Så kan man godt sige om de kan gøre det to dage senere evt? Fordi kan huske fra sidst de gør det tirsdage og torsdage, også en uge før tid. 

Men tror I, at de vil være villige til at rykke til de to dage senere når tirsdagen er min mands fødselsdag?

Det er godt nok tidligt at tænke på 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er godt nok tidligt at tænke på 

Det ved jeg godt, men jeg planlægger alting og skal have en plan for ALT. sådan har jeg altid været at alting er planlagt på forhånd og styr på, for er ikke godt til at tage en dag ad gangen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.