Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
21 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2020

Anonym trådstarter

Er den positiv? 

Kun 3+0, så er chokeret over den viser noget. Streg kom indenfor 1 minut! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Er den positiv? 

Synes ikk jeg kan se farve i den. Så umiddelbart vil jeg sige negativ, men prøv igen om et par dage 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Camillos

Anonym skriver:

Er den positiv? 

Tillykke 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Synes ikk jeg kan se farve i den. Så umiddelbart vil jeg sige negativ, men prøv igen om et par dage 

Den er helt lyserød i virkeligheden, men er svært at ramme på billede med dårlig lys, derfor jeg forsøgte at slå blitz til. Men den er lyserød..

Anmeld Citér

7. januar 2020

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg kan godt se farve i stregen  Tillykke 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym

Du er bestemt mere end 3+0,for der er æget kun lige begyndt at sætte sig fast, så der kan man ikke teste positiv.

Men tillykke med den svage streg. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er bestemt mere end 3+0,for der er æget kun lige begyndt at sætte sig fast, så der kan man ikke teste positiv.

Men tillykke med den svage streg. 

Jeg er 3+1 idag. Ægget kan nå livmoderen alt mellem 2 dage og 7 dage, det skriver sundhed.dk selv :-) og tog en positiv ægløsningtest d. 30. Kunne også mærke min ægløsning - da jeg får smerter når det sker. 

Anmeld Citér

7. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Den er helt lyserød i virkeligheden, men er svært at ramme på billede med dårlig lys, derfor jeg forsøgte at slå blitz til. Men den er lyserød..

Jamen hvis den er helt lyserød hvorfor spørger du så når du sagtens kan se den? 
tillykke 

Anmeld Citér

7. januar 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jamen hvis den er helt lyserød hvorfor spørger du så når du sagtens kan se den? 
tillykke 

Hvorfor stiller du ikke alle andre der viser svage test og spørger til råd om det samme? 

Jeg er kun 3+1 idag - 3+0 da testen blev taget, så er meget tidligt og havde ikke regnet med at se en streg, også er den svag, selvom den er lyserød stregen. Så jeg har stadig svært ved at tro det, fordi jeg er så kort henne og får en streg 

Anmeld Citér

7. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hvorfor stiller du ikke alle andre der viser svage test og spørger til råd om det samme? 

Jeg er kun 3+1 idag - 3+0 da testen blev taget, så er meget tidligt og havde ikke regnet med at se en streg, også er den svag, selvom den er lyserød stregen. Så jeg har stadig svært ved at tro det, fordi jeg er så kort henne og får en streg 

Det gør jeg sådan set også. Men beklager at du tager det så personligt og negativt når det ikk var sådan ment. Tænkte jeg egentlig at emojis viste. 

men er den lyserød er den positiv. Så endnu engang tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.