her er godt nok stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Det er en gammel tråd der er taget op igen:0) Idag har hun 8 dage til termin, den gang 40 dage:0)

ups den var totalt smuttet forbi mig tilskriver det manglende søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Valle81

Jamen, ja lidt stille er her idag:0)

Kan fortælle at jeg har en syg mand der ligger derhjemme, en datter som hoster som jeg ved ikke hvad, men som er i skole og mig selv som har det godt:0)

Er idag 24+0, ved vi venter os en lille dreng der skal hedde Anton.

Glæder mig så meget til juleaften, da vi får en hegn til at sæte op om vores terasse, og så kan det være vi får lidt læ og at alle der kører forbi ikke kan følge med i hver en bevægelse:0)

I weekenden hvade vi min kærestes søn på weekend, havde en dejlig en af slagsen, men som altid alt alt for kort:0( Vi fik pyntet op til jul og aftalt at næste gang han kommer ( om 14 dage) så skal vi have hentet juletræ som skal op udenfor og med lys i:0)

Ellers alt vel her, stille og roligt, en dag af gangen:0)

Christina

Anmeld

23. november 2009

Valle81

nutche skriver:

ups den var totalt smuttet forbi mig tilskriver det manglende søvn

Ikke være flov, jeg fandt også kun ud af det, da jeg studsede over 40 dage og så 8 dage:0) Der måtte være noget galt:0)

Anmeld

23. november 2009

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Ikke være flov, jeg fandt også kun ud af det, da jeg studsede over 40 dage og så 8 dage:0) Der måtte være noget galt:0)

det er ellers klassisk for mig

men en lille opdatering fra mig: her er vi klart i bedring. 2 af børnene er sendt afsted igen, efter en omgang influenza. min store søn er stadig hjemme da han ikke er helt ovenpå endnu. til gengæld er min yngste rimeligt medtaget. han hoster rigtigt meget. sover næsten ikke om natten, og kun kort tid om dagen.

jeg er meget træt, ville gerne begynde at bage lidt, men har slet ikke overskuddet. så det må blive en anden dag.

Anmeld

23. november 2009

LineD

Ja jeg kan da somend også komme med en lille opsumering

Jeg er jo idag som Nutche skarpt opdagede (Hihi Vi har kun det sjov vi selv laver ) 38+6, så 8 dage tilbage (forhåbentlig)..!

Har idag fået min første julegave, en ny mobiltelefon af manden min Jeg SKULLE have den nu havde han bestemt, så jeg kunne tage billeder af lillemanden og ringe rask rundt og fortælle at nu var han endelig kommet Så en rigtig dejlig dag idag!

Der er ingen tegn på snarlig fødsel desværre, kun alt det man kan forvente i forbindelse med at kroppen jo gør sig klar.. (voldsomme plukveer, smerter i ryggen, hyppige toiletbesøg, tyngende fornemmelse i underlivet osv. osv. osv. )

Puha hvad kan jeg ellers fortælle Jo, skal til graviditets svømning i aften, det er jeg i øvrigt hver mandag... mon jeg når det næste mandag også? DET håber jeg ikke Hehe

Anmeld

27. november 2009

MissMikkelsen

Så fik jeg selv tid til en lille opdatering:

Her går det lidt op og ned. Jeg er endelig sluppet af med konstant kvalme.... Nu er den der bare en gang i mellem hvilket er OK. Istedet døjer jeg rigtig meget med halsbrand men skal på apoteket efter nogle sugetabletter så håber de hjælper.

Jeg er idag 28+0 og synes bare tiden er stormet afsted. Var ellers sikker på det ville føles som en evighed men det har det slet ikke.

Jeg går først fra på barsel d. 19 januar (eller 4 uger før) da jeg ikke har noget fast arbejde. Jeg er dog så heldig at have fået en masse vikartimer derinde hvor jeg hidtil har været barselsvikar så det er skønt.

Vi er i fuld gang med at sætte babyværelset i stand... Det bliver SÅ godt.

Ved ikke lige hvad der er mere og skrive

Anmeld

2. januar 2010

MissMikkelsen

Er det ikke på tide vi igen lige får en lille opdatering?!?

Hos os er tiden ved at være gået - jeg har 48 dage tilbage til termin og for hver dag der går stiger forventningerne......

Babyværelset bliver møbleret i næste weekend når vi har været en tur i Ikea.

Familien er så småt ved at være utålmodige og de fleste har været i kælderen og på loftet for at finde de babyting der stod gemt der så jeg har slet ikke styr på hvor meget vi har stående klar til afhentning hos de forskellige..... SKØNT!

Jeg selv har det super bortset fra enormt meget træthed, lidt halsbrand og et ømt understel

Jeg håber at det går godt hos jer andre!

Anmeld

2. januar 2010

Lone Jakobsen

god ide...så må jeg se om jeg kan undgå at fare vild denne gang

her går tiden rigtig stækt. Rasmus er ½år imorgen, så han skal til at begynde på alt det sjove som kød, havregrød og øllebrød. han maver sig baglæns, og rundt i cirkler, men har stadig ikke fundet ud af hvordan han kommer fremad. han er lidt lille, vejer ca 7,7 og er 65cm, men det er ikke grund til bekymring da han er en aktiv lille dreng. han har fået 2 tænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.