her er godt nok stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

MissMikkelsen

er der slet ikke liv i jer tøser. Hvordan går det med jeres graviditeter???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

LineD

Ja her er helt forfærdeligt dødt!!!

Jeg kan da ligge ud med at fortælle jeg er 34+2 henne idag og graviditeten forlæber planmæssigt, herhjemme er det kun bækkenløsningen der generer, men da jeg jo er på barsel så slapper jeg jo bare ekstra af  Og kan idag tælle præcis 40 dage til manse burde ankomme Så må vi se om han kommer før eller efter hihi

Anmeld

23. oktober 2009

MissMikkelsen

Jamen her går det også nogenlunde. Jeg er 23+0 idag og har det nogenlunde. Har været og er meget plaget af kvalme i perioder og desuden driller bækkenet lidt så det er ikke så rart.

Vi er næsten færdige med at købe ind til spunken så nu venter vi bare på h'n kommer ud til os til februar.... Eller det vil sige vi mangler lige at sætte værelset til spunken i stand - tapetsere, male, lægge gulvtæppe og ikke mindst indrette

Anmeld

23. november 2009

MissMikkelsen

er her slet ikke nogen der har lyst til at dele lidt af livet med os andre????

Anmeld

23. november 2009

Lone Jakobsen

LineD skriver:

Ja her er helt forfærdeligt dødt!!!

Jeg kan da ligge ud med at fortælle jeg er 34+2 henne idag og graviditeten forlæber planmæssigt, herhjemme er det kun bækkenløsningen der generer, men da jeg jo er på barsel så slapper jeg jo bare ekstra af  Og kan idag tælle præcis 40 dage til manse burde ankomme Så må vi se om han kommer før eller efter hihi

bliver nød til at spørge....hvorfor står der så 8 dage til termin?

Anmeld

23. november 2009

LilleMor10

MissMikkelsen skriver:

er der slet ikke liv i jer tøser. Hvordan går det med jeres graviditeter???

Ja her er virkelig dødt  

Og Jamen jeg er 11 + 0, skulle enlig havde været på arbejde men måtte gå hjem pga kvalmen  jeg er desværre en af de heldige der har kvalme fra de står op til de går i seng igen.. ved seriøst ikke hvad jeg kan gøre ved det, og er på randen til at miste mit job pga kvalmen 

Anmeld

23. november 2009

LineD

nutche skriver:

Fordi der er 8 dage til 1 december?

Anmeld

23. november 2009

Lone Jakobsen

he he he......nå okay

Anmeld

23. november 2009

Valle81

nutche skriver:

Det er en gammel tråd der er taget op igen:0) Idag har hun 8 dage til termin, den gang 40 dage:0)

Anmeld

23. november 2009

LineD

Valle81 skriver:

Det er en gammel tråd der er taget op igen:0) Idag har hun 8 dage til termin, den gang 40 dage:0)

Præcis

Nutche: Jeg farer også tit vild i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.