Hvordan var jeres første besøg hos lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2020

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar. Tror jeg vælger at skifte læge for har ondt i maven hver gang jeg skal derop, føler mig ikke lyttet til eller får nogle forklaringer på noget.

De blodprøver som bliver taget, er de ikke kun til at sikre barnet ikke har downs? Altså blodprøve og scanning kan fortælle det mest sikkert sammen. 

Hvad skulle de ellers se efter i de blodprøver? Kan ikke finde andet på nettet end at de til dubbeltesten.

Endnu engang tak for alle svar, det har hjulpet mig meget at høre jeg ikke er alene om at synes det underligt med en gu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2020

kamikaze

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres svar. Tror jeg vælger at skifte læge for har ondt i maven hver gang jeg skal derop, føler mig ikke lyttet til eller får nogle forklaringer på noget.

De blodprøver som bliver taget, er de ikke kun til at sikre barnet ikke har downs? Altså blodprøve og scanning kan fortælle det mest sikkert sammen. 

Hvad skulle de ellers se efter i de blodprøver? Kan ikke finde andet på nettet end at de til dubbeltesten.

Endnu engang tak for alle svar, det har hjulpet mig meget at høre jeg ikke er alene om at synes det underligt med en gu. 

Jeg fik taget virkelig mange blodprøver ved første besøg anden gang. Jeg ved der blev testet for kønssygdomme, ved ikke om der blev testet for andet. Jeg går stærkt ud fra at det var en rutine hos min læge, da hun ikke havde grund til at mistænke noget irregulært. Men ikke alle læger gør det.

Min læge er en lidt ældre dame. Jeg regner med det bare var en ældre rutine, som hun mener har en eller anden fordel. Tror i hvert fald ikke hun gjorde det for sjov. Men hvis man ikke har det godt med sin læge skal man da skifte, det er klart.

Anmeld Citér

4. januar 2020

Ano18

Fx Blodtype, kønssygdomme, HCG ift nakkefold. Jeg fik lavet en jern status pga min blodprocent altid er for lav.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.