Vilde lige skrive om dette er normalt eller for meget?
vores 4 årig dreng går i BH stortrives, så langt så godt, afleveret kl 8.00 om morgenen og hentet kl 16.00
han har en lille søster på 18 måneder
- “problemet er: Han skal hele HELE tiden være omkring os HELE tiden, og han spørge om vi vilde lege stort set hele tiden, vi har selvfølge taget det som at han savner os og laver en til en i en periode hvor far tog at svømme med ham, ude at spise eller legepladsen osv osv mens havde jeg lille søster og vice Versa -
Vi har ikke IPads, ser ikke meget tv, og bruger ikke vores tlf før vi går i seng
Han driver os til vanvid!!!!!!! Han spørge hele dagen om vi skal lege, han er ALDRIG på sit eget værelse alene! - vi kan ha fordybet os i lege i 4 timer! Så snart jeg går er det ALTID! Ingen leger med mig!!!!
Han er 10 gange mere besværligt end hans 18 måneder lille søster, vi vælter om han da han fordi han står altid lige pludselig lige DER!
Dette har stået på længe og jeg har haft mange snakke med BH de siger han stortrives! Jeg har også sniger mig ind i BH og finder ham ALTID i lege! ALTID aldrig stået alene da vi henter og jeg henter alt mulige tider
jeg er så træt af ham jeg får ikke 1 minute fred nogenside når jeg skider banker han på døren om hvornår jeg er færdig, har jeg fri en hverdag og jeg sige han skal være hjemme hos mig eller far byrder helevde løs han VILD i BH
normalt?????? For hans lader?!?!?!?
Anmeld
Citér