Igang med potte men er han klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2020

Soonmom

fehår skriver:

Min datter fik valget mellem potte og toilet i vuggestuen, så der har de også potter 

Offentlig? - Det er self også forskelligt hvordan de overholder reglerne. Man må fx ikke opbløde tøj med afføring på, men nogen gør det alligevel (jeg er dog usikker på potte regler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2020

fehår

Soonmom skriver:

Offentlig? - Det er self også forskelligt hvordan de overholder reglerne. Man må fx ikke opbløde tøj med afføring på, men nogen gør det alligevel (jeg er dog usikker på potte regler 

Yes, offentlig, men jeg ved selvfølgelig ikke, om de overtræder regler ved at tilbyde  

Anmeld Citér

1. januar 2020

Soonmom

fehår skriver:

Yes, offentlig, men jeg ved selvfølgelig ikke, om de overtræder regler ved at tilbyde  

Nu fik jeg Googlet, det må man faktisk godt (potte i institution), jeg har bare personligt ikke prøvet det  

Anmeld Citér

2. januar 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Soonmom skriver:

Jeg troede faktisk ikke at man måtte bruge potte i vuggestue af hygiejniske årsager?

Jeg har aldrig været i en vuggestue, hvor vi har brugt potte, de er alle kommet op toilet (og igen er rytmen en del forskelligt alt efter stedet) 

Vi har begge dele. Vi tilbyder wc meget men når det er i opstarten vil vi gerne følge med det forældre vælger. Derfor vi har.

Og ja det kræver mere rengøring. �� 

Anmeld Citér

20. marts 2020

libramarie12

Hej. Er nysgerrig på hvordan det gik/går. 

Anmeld Citér

20. marts 2020

Rixus

Profilbillede for Rixus
libramarie12 skriver:

Hej. Er nysgerrig på hvordan det gik/går. 

Helt super. Han er blefri hele dagen, kun til middagslur og om natten sover han med ble. Og kun meget få uheld i løbet af en måned han siger selv til når han skal på toilet  

Anmeld Citér

20. marts 2020

libramarie12

Hvor skønt. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.