Højstol til max 1000?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2019

CBbaby

Er det bare mig, eller lugter denne tråd helt vildt af “reklame” tråd? Eller “Clickbait” og “søgeoptimeringslink”?

Der har tydeligt været et link? 
“et problem” som er ekstremt banalt og sjovt nok kan løses med noget købt. 
Forsøger at dække sit “penge” problem/uvidenhed ind alder?
En TS som kun har oprettet det ene indlæg? 
Samt en TS som ikke længere svarer?

skrivestilen virker også ret forceret... “vores lille Wiliam”? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2019

Soonmom

CBbaby skriver:

Er det bare mig, eller lugter denne tråd helt vildt af “reklame” tråd? Eller “Clickbait” og “søgeoptimeringslink”?

Jeg tænkte også på det, men var ikke inde på linket, så ved ikke hvad det er for noget 

Anmeld Citér

30. december 2019

AnoMor

CBbaby skriver:

Jeg tænkte det samme. Men valgte at svare alligevel da der jo nok skal være nogen der kan bruge svarene til noget 

Anmeld Citér

30. december 2019

Far20

AnoMor skriver:

Jeg tænkte det samme. Men valgte at svare alligevel da der jo nok skal være nogen der kan bruge svarene til noget 

Tak for svar alle sammen - på trods af den meget hårde tone her til sidst! Det ser ud til at jeg må købe brugt! 

Anmeld Citér

31. december 2019

AnoMor

Far20 skriver:

Tak for svar alle sammen - på trods af den meget hårde tone her til sidst! Det ser ud til at jeg må købe brugt! 

Brugt kan også sagtens være ligeså god som nyt. 

Anmeld Citér

1. januar 2020

ønskebørn74

Far20 skriver:

Jeg har 4 til salg (har tvillinger)

Anmeld Citér

1. januar 2020

Miti's mama

Gå i en genbrug, de har ofte gode ting. Her fandt jeg en højstol i træ til min yngste, tror den kostede 20 kr

Ellers dba hvis du vil have et bestemt mærke, der er ingen grund til at købe en helt ny

Anmeld Citér

4. januar 2020

Far20

Vi endte med at købe nummer 3 her fra:  LINK SLETTET AF MODERATOR - Stokke steps. Det er over de 1.000 kroner, men vi kunne ikke rigtig lide tanken om at købe en brugt højstol. Det bliver trods alt lidt ulækre efter noget tid med madrester... Det endte med at koste 2.000 DKK inkl. Steps baby set (havde rabatkode til babysam). Indtil videre er vi rigtig glade for det. Det er en stilren højstol, lækker kvalitet og god højde... så håber vi den holder længe - måske også til næste barn, når tid er 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vi endte med at købe nummer 3 her fra:Stokke steps. Det er over de 1.000 kroner, men vi kunne ikke rigtig lide tanken om at købe en brugt højstol. Det bliver trods alt lidt ulækre efter noget tid med madrester... Det endte med at koste 2.000 DKK inkl. Steps baby set (havde rabatkode til babysam). Indtil videre er vi rigtig glade for det. Det er en stilren højstol, lækker kvalitet og god højde... så håber vi den holder længe - måske også til næste barn, når tid er 

Stop med at lægge reklamelinks ind - så bliver tonen ikke hård. Dit indlæg er anmeldt - igen. 

Anmeld Citér

4. januar 2020

CBbaby

Mor og meget mere skriver:

Stop med at lægge reklamelinks ind - så bliver tonen ikke hård. Dit indlæg er anmeldt - igen. 

Enig! Helt enig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.