Højstol til max 1000?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
19 svar
25 synes godt om
29. december 2019

Far20

Hejsa alle...

Vores lille William på 5 måneder er snart klar til at bruge højstol... så min kæreste og jeg leder efter en højstol nu her. Vi er godt klar over at IKEA sælger en højstol, men vi synes simpelthen det er lidt for plastik, men vi er samtidig unge (20 og 21 år), så det må heller ikke blive for dyrt. Jeg har kigget på denne liste (link slettet admin), men det ser kun ud til at mærket "dan baby" har højstole til under 1000 (eller det er faktisk 999, så det er jo heller ikke rigtig under)... 

Hvilken højstol har I? Og hvad er prisen? Og er det overhovedet muligt at få en højstol til under 1000 kroner, som ikke ligner ren plastik? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville købe en brugt Tripp Trapp eller lignende. Der er masser på DBA/Facebook Marketplace/Børneloppen/Børnetorvert. Du kan nemt finde en i fin stand langt under den pris. 

Anmeld Citér

29. december 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har selv en Nomi, 

men hvad med at finde en brugt? De fejler intet af den grund

Anmeld Citér

29. december 2019

drabo

Profilbillede for drabo

tænk på han kommer til at bruge den i mange år - så led efter nomi eller trip trap brugt. (vores på 9 bruger stadig sin trip-trap stol)

Ikea stolen er ikke til hverdag mere til gæster eller som tag-med-stol, den mangler fodstøtte.

Anmeld Citér

29. december 2019

Soonmom

Hvis I ikke vil give over 1000 kr købe en brugt nomi eller triptrap, den har I glæde af i mange år og de er ergonomiske korrekte og kan ikke vælte (det kan fx IKEA's)

Forstår ikke hvad jeres alder har noget at gøre med noget 

Anmeld Citér

30. december 2019

AnoMor

Jeg har stokke steps stol til min søn. 

fik dem i gave. Men skulle jeg købe nu ville jeg finde en brugt 

Anmeld Citér

30. december 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville som de andre absolut gå efter en brugt af de dyre stole. Jeg har en nomi stol som har været brugt af barn nr 1 i 4,5 år, og nu lige om lidt bliver taget i brug af barn nr 2. Den er stadig i super god stand, og jeg regner med at sælge den videre når den lille er færdig med den.

Hvis det absolut skal være en ny stol, så har ikea en ny model hvor der er fodstøtte, og som også kan fungere som juniorstol senere. Men det er plastik hele vejen igennem. Du får ikke en god ny stol i solide (dyre) materialer som træ under 1000 kr. 

Anmeld Citér

30. december 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Far20 skriver:

Hejsa alle...

Vores lille William på 5 måneder er snart klar til at bruge højstol... så min kæreste og jeg leder efter en højstol nu her. Vi er godt klar over at IKEA sælger en højstol, men vi synes simpelthen det er lidt for plastik, men vi er samtidig unge (20 og 21 år), så det må heller ikke blive for dyrt. Jeg har kigget på denne liste (link slettet admin), men det ser kun ud til at mærket "dan baby" har højstole til under 1000 (eller det er faktisk 999, så det er jo heller ikke rigtig under)... 

Hvilken højstol har I? Og hvad er prisen? Og er det overhovedet muligt at få en højstol til under 1000 kroner, som ikke ligner ren plastik? 

På forhånd tak 

Der er masser lækre højstole som ikke er af plastik i den blå avis. Så kan i slippe af sted med kun at bruge 300kr eller mindre. 

Anmeld Citér

30. december 2019

Panda2018

Jeg har en triptrap stol valgt faldt på den fordi den kan bruges i en del år tag et kig på brugt marked der kan du ofte finde en til en billige penge og stadivæk i en god stand 

Anmeld Citér

30. december 2019

SofiaMik

Vi har trip trap stole og i modsætning til flertallet,  har vi aldrig været glad for dem. 

Utallige gange har vi banket tæerne ind i foden på stolen, da de stikker ud bag til. AV!

Den er også væltet, når et andet barn kravlede op til den mindste, heldigvis landede den lille oven på den store.

Jeg og familien i øvrigt synes , at det var svært at få mine små op og ned, når bøjlen var sat på, og mine børn var "slanke".

De er så svære at gøre rene, når små børn sviner. Grøntsagsmos over alt i de mange kringelkroge.  Her kan man proppe IKEA stolen i bad eller tage stængerne af og ind i opvaskemaskinen. 

Børnene gad ikke sidde i dem efter 4 års alderen. Synes de er hårde og ubehagelige.

Jeg ville vælge Nomi i dag, de ser gode ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.