Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2019

Anonym trådstarter

SP10 skriver:

Min mand og jeg har selv lige været afsted på en mini ferie uden børn. Jeg havde også dårlig samvittighed dage op til ferien. Men ingen led og mine børn have nogle dejlige dage med deres bedsteforældre og min mand og jeg kom hjem med fornyet energi. Tænker det er naturligt at den dårlige samvittighed dukker op, men nyd i hellere turen nu i har bestilt. Er sikker på børnene nok skal klarer den God ferie til jer

Gud et dejligt og brugbart og ikkefordømmende svar!! Tak skal du have!  Jeg håber du får ret. Hvor længe var I væk? Og hvor gamle er dine børn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2019

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Når du kan have så ondt i maven over det på trods af 3 børn, så tror jeg du vil have det selv når børnene er 10+. Det er vist bare at springe ud i det og opleve at alle overlever.

Du har helt sikkert 100% ret: alderen er underordnet! 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det lyder som en vidunderlig investering i både parforhold, venskaber og ungernes forhold til mormor. Rigtig god tur til jer 

Tak, for pokker 

Anmeld Citér

26. december 2019

SP10

Profilbillede for SP10
Anonym skriver:

Gud et dejligt og brugbart og ikkefordømmende svar!! Tak skal du have!  Jeg håber du får ret. Hvor længe var I væk? Og hvor gamle er dine børn? 

heldigvis er mobil og FaceTime opfundet hvis savnet skulle melde sig  Vi var også væk 4 dage, vores børn er 9 og 6. Og ingen af os er gået i stykker eller skadet for livet af at være væk fra hinanden de dage tværtimod gav det så meget fornyet energi. 
Det er kun 4 dage, så pak den dårlige samvittighed væk og nyd det. I kender jeres børn bedst og hvis i havde vurderet at de ikke kunne klare det havde i jo aldrig bestilt. Og de er jo med personer de er trygge ved

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

SP10 skriver:

heldigvis er mobil og FaceTime opfundet hvis savnet skulle melde sig  Vi var også væk 4 dage, vores børn er 9 og 6. Og ingen af os er gået i stykker eller skadet for livet af at være væk fra hinanden de dage tværtimod gav det så meget fornyet energi. 
Det er kun 4 dage, så pak den dårlige samvittighed væk og nyd det. I kender jeres børn bedst og hvis i havde vurderet at de ikke kunne klare det havde i jo aldrig bestilt. Og de er jo med personer de er trygge ved

Tak! Har taget fri om mandagen efterfølgende. Så der regnede jeg med, mindste skulle holde fri og de store hentes direkte fra skolen. Så der bliver lidt kvalitetstid. Pt har vi også gang i 16 dages juleferie.... så jeg må fyldt depoterne op med kærlighed fra og til dem alle! 

Jeg håber på, det bliver en succes og vi alle fem får en succes ud af det. Faktisk flytter min mor ind hér, så alt er ogaå genkendeligt og børnene har deres værelser og rutiner. Så, ja, det skal nok gå!  Var I væk en uge? Sydpå? Eller også ski? 

Anmeld Citér

26. december 2019

SP10

Profilbillede for SP10
Anonym skriver:

Tak! Har taget fri om mandagen efterfølgende. Så der regnede jeg med, mindste skulle holde fri og de store hentes direkte fra skolen. Så der bliver lidt kvalitetstid. Pt har vi også gang i 16 dages juleferie.... så jeg må fyldt depoterne op med kærlighed fra og til dem alle! 

Jeg håber på, det bliver en succes og vi alle fem får en succes ud af det. Faktisk flytter min mor ind hér, så alt er ogaå genkendeligt og børnene har deres værelser og rutiner. Så, ja, det skal nok gå!  Var I væk en uge? Sydpå? Eller også ski? 

Det skal nok blive godt både for jer og børnene, og de får en masse kvalitets med mormor

Vi var væk fra torsdag til mandag morgen.. Vi var en lille tur syd på. Vi var næsten også lige kommet hjem fra 3 ugers ferie med børene hvor vi havde en masse kvalitets tid sammen, så de manglede heller ikk noget der.. 

så rigtig god tur til jer

Anmeld Citér

26. december 2019

Missyou

Profilbillede for Missyou

Jeg havde aldrig bestilt en 4 dages ferie når min yngste var så lille.

mine er 4 og 5 år og vi har aldrig været på ferie uden dem. De har haft to sammenhænge overnatninger enkelte gange hos bedsteforældre. Længere synes jeg ikke er for deres skyld. 

Anmeld Citér

26. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Missyou skriver:

Jeg havde aldrig bestilt en 4 dages ferie når min yngste var så lille.

mine er 4 og 5 år og vi har aldrig været på ferie uden dem. De har haft to sammenhænge overnatninger enkelte gange hos bedsteforældre. Længere synes jeg ikke er for deres skyld. 

Men denne ferie er jo netop heller ikke for ungernes skyld. Men for at gøre noget for dem som par, for én gangs skyld. 

Så længe ungerne ikke lider overlast, behøver man i min optik ikke altid gøre alting udelukkende for børnenes skyld. Heldigvis holder man ikke op med også at være sig selv, bare fordi man får børn  

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

SP10 skriver:

Det skal nok blive godt både for jer og børnene, og de får en masse kvalitets med mormor

Vi var væk fra torsdag til mandag morgen.. Vi var en lille tur syd på. Vi var næsten også lige kommet hjem fra 3 ugers ferie med børene hvor vi havde en masse kvalitets tid sammen, så de manglede heller ikk noget der.. 

så rigtig god tur til jer

Tak 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres inputs - for og imod! De har alle givet stof til eftertanke. Mange tak! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.