Bliver nødt til at dele dette med jer.... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Tut

Hej piger,

Vi har lige modtaget vores første levering fra torvet.dk

Og det er sgu for vildt

Det er en online-butik med ALLE dagligvarer. Endda også deres egen slagter, hvor man kan få div. hjemmelavede fryse retter, leverpostejer mm.

Vi fik det anbefalet af en af min mands kollegaer. Pga. min nuværende situation, er det besværligt at få handlet ind, og selvom mine svigerofrældre tilbyder at gøre det så synes jeg dette er meget nemmere.

Det er til superbrugsen priser, så lidt dyrt. og så 60 kr. for levering. Men ih hvor er det smart. Og vi ved at det jo kun er for en kort periode.

For vores velkommende står det i carporten foran bryggersdøren senest kl. 7.00 torsdag morgen. Alle køle- og frostvarer står i flamincokasser med tøris, så det er koldt. Og alt andet er pakket i papkasser.

Jeg var lidt skeptisk over ikke selv at kunne vælge mine grøntsager og frugt, men hold da op hvor er det flot det de leverer. Jeg havde valgt det samme hvis jeg selv kunne "Håndplukke".

Så det er en super god ide, selvom det er lidt dyrrere end lige at drøne i Netto selv. Men ih hvor det hjælper os meget.

Tag lige et kig, måske det kan være noget for nogen af jer også.

www.torvet.dk (første levering er gratis)

Knus Tut - som nu synes at det virker lidt nemmere at være "handicappet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Mary

Det har vi tidligere benyttet os RIGTIG MEGET af! Og ja, det ER virkelig kvali-varer man får! Jeg elskede hver onsdag morgen når der stod en frisk leverance af varer lige til at proppe i køleskabet og i skabene  Vi gjorde det fordi vi ikke har bil, det sparede os en masse besvær + mor her blev ikke fristet af alverdens impulsvarer som de er så flinke at sælge i Netto og Føtex

Nu låner vi i stedet en bil en gang om ugen og køber ind i Lidl eller Netto, det er en del billigere  Men jeg vil godt være med til at skamrose konceptet, og såmænd også firmaet Torvet!

Anmeld

22. oktober 2009

Lise

Hvis jeg havde lidt mere luft i budgettet (sker forhåbentlig en dag) så ville det helt sikkert være en ting jeg ville vælge til. Tænk, at kunne blive fri for at handle almindelige dagligvarer. Så sparede man sgu lige den time, og den sure unge, og de impulskøb

Og en rengøringskone, og en barnepige...og en gartner...

Anmeld

22. oktober 2009

Mie A

Når jeg får job, så har vi besluttet at vi køber ind på den måde - Jeg er sikker på at vi sparer penge i sidste ende - da jeg altid kommer hjem med 3 poser - når jeg bare skulle have 2 liter mælk

Anmeld

22. oktober 2009

ivfmarie

Mie A skriver:

Når jeg får job, så har vi besluttet at vi køber ind på den måde - Jeg er sikker på at vi sparer penge i sidste ende - da jeg altid kommer hjem med 3 poser - når jeg bare skulle have 2 liter mælk

Ja, samme her... Hvorfor, HVORFOR sker det ALTID!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.