Hej piger,
Vi har lige modtaget vores første levering fra torvet.dk
Og det er sgu for vildt 
Det er en online-butik med ALLE dagligvarer. Endda også deres egen slagter, hvor man kan få div. hjemmelavede fryse retter, leverpostejer mm.
Vi fik det anbefalet af en af min mands kollegaer. Pga. min nuværende situation, er det besværligt at få handlet ind, og selvom mine svigerofrældre tilbyder at gøre det så synes jeg dette er meget nemmere.
Det er til superbrugsen priser, så lidt dyrt. og så 60 kr. for levering. Men ih hvor er det smart. Og vi ved at det jo kun er for en kort periode.
For vores velkommende står det i carporten foran bryggersdøren senest kl. 7.00 torsdag morgen. Alle køle- og frostvarer står i flamincokasser med tøris, så det er koldt. Og alt andet er pakket i papkasser.
Jeg var lidt skeptisk over ikke selv at kunne vælge mine grøntsager og frugt, men hold da op hvor er det flot det de leverer. Jeg havde valgt det samme hvis jeg selv kunne "Håndplukke".
Så det er en super god ide, selvom det er lidt dyrrere end lige at drøne i Netto selv. Men ih hvor det hjælper os meget.
Tag lige et kig, måske det kan være noget for nogen af jer også.
www.torvet.dk (første levering er gratis)
Knus Tut - som nu synes at det virker lidt nemmere at være "handicappet" 
Anmeld