Ugentlig fridag studie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg starter snart på uddannelse... 

helt alm skole, 5 dage om ugen... 

jeg har noget træning en formiddag ugentligt som jeg ikke ønsker at give afkald på, da jeg har leddegigt, og aldrig har hft det bedre end efter jeg er begyndt at passe denne træning.

jeg VED skolen ikke giver lov til at tage fri en dag hver uge- eller møde ret sent en dag hver uge bare pga træning...

så jeg leder efter den helt perfekte “undskyldning”/ løgn for at kun e holde fri, eller møde sent en gang i ugen....

hit me ��

Jeg ville sige det som det er - og søge om specialplads evt med forlænget studietid ... Jeg har en veninde med leddegigt - og det blev nødvendigt for at hun kunne gennemføre og have det OK (ville have skrevet godt - men godt har hun det nok egentlig aldrig) ... 

Eller jeg ville overveje om du har overskud til at træne på et andet hold - på et tidspunkt som ikke ramler ind i dit studie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2019

Tommelise

Hvis der er ander træningshold, du kan gå på, så synes jeg, du skal flytte din træning.

Men hvis det er bestemte hold for gigtramte (eller sygdomsramte, som har gavn af samme slags træning), så prøv at tale med studievejlederen/skolen.

Måske kan du gennemføre skolen med hensyntagen til din sygdom.

Anmeld Citér

16. december 2019

Skouboe

Hvis det fx er et special-hold du går på, så overvej om der er et hold tættere på skolen, så du ikke skal være væk en hel dag om ugen, men måske bare kan smutte et par timer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.