Min veninde skal helt uventet (for mig) have barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Honningblomst

min dejlige, dejlige veninde som ikke kan få børn og er sidst i 30'erne og som endda har en sygdom hvor hun dagligt skal tage medicin(dog ikke livsfarlig) skal have barn. Fik det af vide i går...hun har for 3 år siden startet med projekt adoption uden nogen har vidst det og nu skal hun være mor om et par måneder. Er det ikke bare helt og aldeles fantastisk?? Har altid haft så ondt af hende når alle vi andre fik det ene barn efter hinaden og hun har vidst siden hun var teenager at hun aldrig ville kunne få børn. Hun bliver ene adoptant og det gør det jo ikke mindre fantastisk, at hun rent faktisk er kommet hele vejen igennem. Glæder mig sådan til at lære den lille at kende... Bare lige et positivt indlæg herfra... Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Jo det er da skønt... alle fortjener at mærke den glæde der er ved at få børn... det er bare så super skønt, når det lykkes for folk som ikke selv kan også...

dejlig søndags nyhed i det skønne vejr...

Knus Pia.

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Ja, det er fantastisk...jeg tudede så meget da jeg fik det afvide. Hun er endda gudmor til Jeppe, så det er jo tæt på.
God nyheder skal vi gemme på..:)

Anmeld

13. april 2008

Pia.

Kender jeg hende ??? altså har jeg mødt hende igennem alle de år ? var hun med til konrads dåb ? eller ??

I så fald må du ønske tillykke...:)

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Kan ikke huske om du har mødt hende...men hun var ikke med til Konrads dåb.:)

Anmeld

13. april 2008

Pia.

hvad hedder hun? så kan jeg måske huske om jeg har mødt hende... *SS*

Anmeld

13. april 2008

camillawp1982

Hej :)

Jamen tillykke til hende. Jeg troede ikke man kunne adoptere hvis man var syg.

MVH Camilla

Anmeld

13. april 2008

Nadi

Ej hvor dejligt for din veninde! TILLYKKE til hende :)

Hvor var det dejligt med et positivt indlæg.

-Nadia

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Camilla WP skriver:

Hej :)

Jamen tillykke til hende. Jeg troede ikke man kunne adoptere hvis man var syg.

MVH Camilla

Så længe det ikke er noget som udsætter hende for en for tidlig død, så kan man godt og hvor er det skønt.
Er helt oppe at ringe over det og så synes jeg jo bare det er super sejt at vælge selv at få et barn, selvom man måske først finder manden bagefter.:)

Anmeld

13. april 2008

Tullebobs

Tillykke til din veninde - hvor er det dejligt for hende. Jeg kan godt forstå, at du er helt oppe at køre. Synes det er vildt at hun har kunnet holde det hemmeligt, hun må være ret sej;)

Kram fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.