Kun 2 gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

I tråd med de andre svar så indeholder julen kun få gaver til mig - og det er helt fint. Jeg giver og får gaver fra mine forældre og min hustru. That's it.

Og selv hvis nogen skulle synes det er mærkeligt at du "kun" får 2 gaver - betyder det noget? Vær lidt mere ligeglad med hvordan du fremstår for andre - det er frigivende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
321 skriver:

Julen er børnenes fest. Så i min verden er det helt korrekt at de voksne kun får lidt gaver og ens børn får flere gaver. For nyder at se mine unger pakke op og blive glade. Det er vigtigst for mig. Jeg kan sagtens undvære gaver juleaften. Men mine forældre og svigerforældre vil jo gerne give gaver til deres børn (os voksne). Så får fra dem, men giver ikke mine søskende og deres børn gaver. Heller ikke selvom vi holder jul med dem. I bund og grund er det jo ikke andet end pengebytteri.

Det er vel ikke pengebytteri at give sine søskendes børn gaver? 

Anmeld Citér

10. december 2019

321

Profilbillede for 321
Mor og meget mere skriver:

Det er vel ikke pengebytteri at give sine søskendes børn gaver? 

Nej. Som du selv skriver er det børn. Og julen er er i mine øjne børnenes fest. 

Anmeld Citér

10. december 2019

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Jeg får formentlig én gave af mine forældre og så en som vores yngste har lavet i børnehaven. Den glæder jeg mig til at åbne 

Min mand har endnu aldrig købt en gave til mig, men det har jeg det fint med

Anmeld Citér

10. december 2019

Anonym

Nej, du er da heldig. 

Min kæreste og jeg har aftalt at vi ikke giver hinanden gaver. Og det er simpelthen fordi jeg ikke gider have en gave fra ham når han er “tvunget” til det.

han siger selv “det er pinligt hvis jeg ikke giver dig en gave, hvad siger de andre ikke”, det siger han hvert år og derfor aftaler vi, at vi ikke giver gaver til hinanden og jeg har sagt jeg intet vil have. Gider da ikke have en gave fra en som faktisk ikke vil give mig en. 

og vi bliver 12 til jul. Her iblandt 5 børn. Og vi har alle aftalt at det hvert fald er børnene der får gaver, og ja jeg får intet af nogen. Eller jo min søn har lavet en til mig
får også en  af min mor dagen inden jul (forældre skilt) 

men det er fint.

bare mine børn får en gave 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.