Billede af 'et hus' 29+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Mary

Jeg ved ikke hvad det skal ende med denne gang, men jeg er vist større end da jeg var højgravid de andre gange.... Føler mig i den grad besværet, og er SÅ træt af at være gravid. 'Må og skal huske det når jeg bliver skruk om 1 år igen!!!!!'

Jeg føler mig på ingen måde smuk eller med den der graviditetsglød længere - er bare stor, besværet og fyldt med appelsinhud all over! Troede ikke det ville komme over mig at være FÆRDIG med at være gravid 2½ md før termin

Bare liiige lidt brok, og så det der billede der beviser min påstand!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Mie A

Det billeder modbeviser alt hvad du siger...

Du er så smuk...

Anmeld

22. oktober 2009

Anja

Enig med Mie

Anmeld

22. oktober 2009

Louise mortil4

helt sikkert også enig med Mie. Den der bluse klæder dig også rigtig godt.

Anmeld

22. oktober 2009

Susan1978

ja jeg forstår altså heller ik hvad du siger..

Anmeld

22. oktober 2009

Lene76

jeg forstår ik at du føler dig som et hus..... for du er jo så flot gravid.... tænk at det kan sidde så pænt her 3 gang håber jeg er ligeså heldig når den tid engang kommer.

tror du ik grunden til at du føler dig større og mere besværet er at du nu har 2 unger at ta hensyn til..... jeg kan huske at jeg var rigtig go til at glemme mig selv. Så vær go ved dig selv når ungerne er afsted og HUSk at få slappe af så kommer energien (måske) igen......

Lene

Anmeld

22. oktober 2009

Kaufie

Du er så smuk gravid - besværet eller ej!

Anmeld

22. oktober 2009

Mary

Tak for jeres meget meget søde ord! Det er da altid rart at vide at andre ikke ser en på samme måde som man selv gør  

Tak piger

Anmeld

22. oktober 2009

Nadi

Jeg synes også du ser smuk ud

Anmeld

22. oktober 2009

Monica

Jeg synes det samme som de andre Men vil nikke genkendende til at man glemmer hvor besværligt det er... Jeg har allerede glemt det og min søn er kun 12 uger...

Moni - som har en vugge til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.