Værtinde gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2019

Mom

Profilbillede for Mom
AnoMor skriver:

Vi er alle forskellige ja. Vi forventer ingen vært-/værtinde gaver i vores familie generelt. 

For mig er det heller ikke en forventning, jeg syntes bare det er god skik. Jeg bryder mig ikke om at komme uden en blomst eller chokolade  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2019

AnoMor

Mom skriver:

For mig er det heller ikke en forventning, jeg syntes bare det er god skik. Jeg bryder mig ikke om at komme uden en blomst eller chokolade  

Igen. Sådan er vi så forskellige. Som soonmom også skriver. Så bliver jeg faktisk mere irriteret over en værtinde gave end glad. Så hos mig ville det jo være “dårlig” skik at komme med en fordi det ville vise at man ikke kender mig 

Anmeld Citér

5. december 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mom skriver:

Det er sjovt hvordan man har det med den slags jeg er generelt ikke god til at få gaver, jeg synes altid det er en lidt akavet situation. Til jul og fødselsdag kan jeg godt kapere det, fordi jeg ved det kommer. Men når folk kommer med værtindegaver en sjælden gang imellem, bliver jeg altid mega utilpas i situationen og synes det er lidt træls. Altså det er en sød tanke, men jeg bryder mig virkelig ikke ret meget om det. 

Jeg er faktisk overrasket over at se at der er andre end mig der har det sådan  

Anmeld Citér

5. december 2019

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi giver normalt ikke værtinde gave, men jeg ville tage noget med til både jul og nytår. Der er meget arbejde i at holde disse to arrangementer, så jeg synes det er god stil at have noget med. Blomster og chokolade lyder fint. Måske vin, hvis de drikker det. Jeg synes omkring de 200 kroner er fint, men mindre kan også sagtens gøre det. 

Anmeld Citér

5. december 2019

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Vi giver normalt ikke værtinde gave, men jeg ville tage noget med til både jul og nytår. Der er meget arbejde i at holde disse to arrangementer, så jeg synes det er god stil at have noget med. Blomster og chokolade lyder fint. Måske vin, hvis de drikker det. Jeg synes omkring de 200 kroner er fint, men mindre kan også sagtens gøre det. 

Tak

Anmeld Citér

5. december 2019

Soonmom

Mom skriver:

Har du aldrig værtinde gave med når du er inviteret hjem til nogen? 

Altså en ting er nær familie, til en almindelig fødselsdag, men hvad med jul og Nytår eller par middage?

Nej og det er da også yderst sjællent folk har til os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.