Værtinde gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange penge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

769 visninger
15 svar
9 synes godt om
4. december 2019

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har en tendenser at gå amok med værtinde gaver 

hvad er passede af give i gave til nogle man holde nytår hos? Det er et vennepar vi ikke rigtigt kender endnu

jeg tænkte blomster og lidt chokolade 

——-

og svigerfamilien som vi aldrig ser men har inviteret til jul hvad skal give for???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2019

Tommelise

Profilbillede for Tommelise

Blomster og chokolade er altid gangbart, så det synes jeg fint, I kan give.

Det kan jo være svært at finde på noget andet, når I ikke kender dem så godt.

Jeg ville altid blive glad for blomster eller chokolade.

Anmeld Citér

4. december 2019

Tommelise

Profilbillede for Tommelise
Tommelise skriver:

Blomster og chokolade er altid gangbart, så det synes jeg fint, I kan give.

Det kan jo være svært at finde på noget andet, når I ikke kender dem så godt.

Jeg ville altid blive glad for blomster eller chokolade.

og det var til spørgsmålet om nytårsaften.

Anmeld Citér

4. december 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Det er vel som man selv synes 

Vi har personligt næsten aldrig værtinde gaver med, så mit svar ville være ingenting (og jeg forventer heller ikke selv at gæstet har noget med, tværtimod synes jeg det er lettere irreterende) 

Anmeld Citér

5. december 2019

CurviiKirsa

Vi plejer at give værtindgaver for 100-200 kr. Hvad, vi giver, kommer meget an på værtinden, men blomster, chokolade, delikatesser, vin og diverse er selvfølgelig nogle gode sikre valg.

Vi har også prøvet at give og modtage gavekort, hvilket også er ret lækkert. Sidst fik jeg da  LINK SLETTET AF MODERATOR ud af det 

Anmeld Citér

5. december 2019

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Det er vel som man selv synes 

Vi har personligt næsten aldrig værtinde gaver med, så mit svar ville være ingenting (og jeg forventer heller ikke selv at gæstet har noget med, tværtimod synes jeg det er lettere irreterende) 

Har du aldrig værtinde gave med når du er inviteret hjem til nogen? 

Altså en ting er nær familie, til en almindelig fødselsdag, men hvad med jul og Nytår eller par middage?

Anmeld Citér

5. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Vi plejer at give værtindgaver for 100-200 kr. Hvad, vi giver, kommer meget an på værtinden, men blomster, chokolade, delikatesser, vin og diverse er selvfølgelig nogle gode sikre valg.

Vi har også prøvet at give og modtage gavekort, hvilket også er ret lækkert. Sidst fik jeg da LINK SLETTET AF MODERATOR ud af det 

Den fik du lige luret godt ind til reklame hva 

Anmeld Citér

5. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mom skriver:

Har du aldrig værtinde gave med når du er inviteret hjem til nogen? 

Altså en ting er nær familie, til en almindelig fødselsdag, men hvad med jul og Nytår eller par middage?

Ved godt det er soonmom du spørger. Men mit svar ville være ens med det så tillader mig at svare  

nej jeg har aldrig værtinde gaver med. Hverken til jul eller nytår. Men i vores familie så bidrager vi alle også til festen. I år holder jeg f.eks hos min bror og hans kone. Min far og kone tager and med, min bror sørger for flæskesteg og jeg sørger for mandelgaven. Så vi spæder alle til i sidste ende. 

Anmeld Citér

5. december 2019

Mom

Profilbillede for Mom
AnoMor skriver:

Ved godt det er soonmom du spørger. Men mit svar ville være ens med det så tillader mig at svare  

nej jeg har aldrig værtinde gaver med. Hverken til jul eller nytår. Men i vores familie så bidrager vi alle også til festen. I år holder jeg f.eks hos min bror og hans kone. Min far og kone tager and med, min bror sørger for flæskesteg og jeg sørger for mandelgaven. Så vi spæder alle til i sidste ende. 

For mig handler det ikke om at spæde til, men mere en "Tak fordi I vil ligge hus til", eller bare god skik.

Men vi er alle forskellige

Anmeld Citér

5. december 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Mom skriver:

For mig handler det ikke om at spæde til, men mere en "Tak fordi I vil ligge hus til", eller bare god skik.

Men vi er alle forskellige

Vi er alle forskellige ja. Vi forventer ingen vært-/værtinde gaver i vores familie generelt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.