Øv øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Bom

Hej tøser...

Bliver lige nød til og komme af med det her og få lidt luft..

Her i aften ringer min kæreste's søster og fortæller at hun også er gravid...  Hun har termin 14 dage efter mig...

Sys bare det er skide træls, for jeg havde så'n glædet mig til at skulle give mine svigerforældre deres første barnebarn, og så havde jeg håbet på at det kunne give mig et bedre forhold til dem.. Men ja, nu hvor hun også er gravid bliver det nok hendes barn "de bedste kan li"...

Ja og så kom jeg også til og tænke på, hvis jeg går over tid og hun føder før, så kan vi ligge på samme sygehus og skrige om kap på hver sin stue... Endnu mere øv..

Havde lige brug for lidt luft..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja, det kan jeg godt forstå er lidt øv

Men så må du bare sørge for at Jeres bebs bliver endnu mere fantastisk end den allerede er selvskrevet til at blive! (og så kan du jo i smug krydse fingre for at deres baby bliver totalt umulig og sådan en bedsteforældrene ikke gider passe, fordi den skriger hele tiden, mens Jeres jo bliver en perfekt lille velopdragen solstråle )

Spøg til side. Kan godt forstå du synes det er træls og at opmærksomheden bliver taget lidt fra dig/Jer Men jeg tror nu stadig at de vil elske Jeres lille guldklump ligeså højt som deres andet barnebarn!

kram skal du i hvert fald have!

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Ej, du skal da vælge at se positiv på det!

Dejligt med en fætter/kusine der er jævnaldrende... og hvis dine svigerforældre gør forskel - så er de nogle ****!!!

Mie, som også var gravid samtidig med min mands søster - 22 dage er der mellem vores børn og jeg synes at det er skøøøøøøøøøøøøøøøønt!!!!

Anmeld

21. oktober 2009

N&J

Min søster følte at mine forældre kun ville Nikita lige da hun blev født, hun havde født en dreng 3 mdr. før mig, og blev faktisk ret ked af det, men efter en lang snak og jeg fik snakket lidt med mine forældre, så gik det jo langsomt i sig selv som tiden gik, er det dig der føder først jamen så får du alt opmærksomheden først, men så når hun føder så får hun alt opmærksomheden og omvendt indtil det lige har lagt sig igen.. men det er jo også okey, så de glæder sig lige meget over hvert barnebarn, jeg tror faktisk de er ligeglade med at det er dig og ikke deres egen datter, det er jo stadig deres barnebarn, måske får I en dreng og en pige og så kan de kommende bedsteforældre glæde sig over det.. jeg tror virkelig ikke det har nogen betydning.. mine forældre elsker os børn lige højt og ligeledes vores børn.. og sådan bør det også være..

fra Jane

Anmeld

21. oktober 2009

N&J

Ov.. og jeg er så glad for i dag at vores børn er så tæt på hinanden, det betyder jo at de kan få glæde af hinanden mens de vokser op.. så fantastisk

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

PUHA DET SKRIGER DA I MINE ØRE AT DINE SVIGER FORÆLDRE ER NOGLE IDIOTER ..  jEG GAD SGU IKKE SKULLE PRØVE AT IMPONERE DEM VED AT FØDE DERES FØRSTE BARNEBARN , DE SKULLE KUNNE LIDE MIG FOR DEN JEG ER ,, HVORFOR KÆMPE OM DERES GEJST DE ER ÅBENBART IKKE DET VÆRD ??? KUNNE MINE BEDSTEFORÆLDRE IKKE LIDE MIG SKULLE DE SGU HELLER IKKE NYDE MIT BARN ,,    HILSEN EN HVIS EX SVIGERMOR HAR BAGTALT MIG FLERE GANGE OVERFOR MINE STORE BØRN ..

Anmeld

22. oktober 2009

Nymor

Hey du

Øv, det var ellers en fin "gave" du kunne give dine svigerforældre  ;o)

MEN se på den lyse side - de bliver glade for alle de børnebørn, der kommer - uanset hvor mange - og frem for alt, så har du måske en du kan gå rundt og være på barsel med. Hvis du altså kan li' hende og I bor i nogenlunde nærhed af hinanden?

Knus  ;o)

Anmeld

22. oktober 2009

Betina88

Ja , det er lidt øv , hvis man ha' planlagt at få et barn først .. Men det er jo nu dejligt at høre , at der kommer en til , til dem ..

Anmeld

22. oktober 2009

baby2010

Jeg kan godt forstå dig! Men jeg tror du bliver nødt til at holde fast din glæde over din graviditet, og det faktum at du skal være mor.

Min forlovede har 2 brødre og de har tilsammen "lavet" 3 drenge og 1 pige (som er mega sær og vil ikke tale med nogen). Den sidste dreng blev født for 2 måneder siden.

Min forlovedes forældre har talt SÅ meget om, at det ville være så skønt, hvis der snart kom en pige mere, så jeg var vildt optaget af tanken om at få en pige - men så fandt vi jo ud af, at vi venter os en dreng!

Mine svigerforældre råbte "åååååhhh neeeej!", da de hørte det var en dreng. Fuck fuck fuck altså.... Jeg skulle lige bruge en dags tid på at finde ind til min glæde over min lille søn igen ovenpå det. Og helt ærligt, så ser mine svigerforældre ALDRIG deres børnebørn, så det er totalt ligegyldigt! De er nogle underlige mennesker, så jeg skal ikke gå op i hvad de siger!

Jeg har faktisk altid ønsket mig en søn først, men det havde jeg helt glemt! Nu glæder jeg mig bare over, at jeg er gravid og skal have en lille dreng - han bliver det første barnebarn i min familie, så det skal nok blive skønt!

Og min svigerfamilie, ja, dem kan jeg jo alligevel ikke bytte... Det "nyeste" barnebarn han er jo kun 9 måneder, når vores søn bliver født, så det er jo totalt uinteressant for dem. MEN DET ER DET JO IKKE FOR OS! For os er det jo unikt og vidunderligt og lykkeligt, og det skal vi holde fast i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.