“Forhold” til nusseklud, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jellycat kainin omkring de 6 måneder og nu er den uundværlig når hun skal sove.. hun havde den også med til vuggestue start

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Aldrig selvom jeg prøvede at skabe “et bånd” til enkelte bamser eller bare stofbleer. Men altså, så var der jo også bare den ting mindre at skulle huske på jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg syntes de skulle have en sove/trygheds ting. Det har været fedt at de netop ikke var hængt så meget op på faste ritualer for at kunne sove  

Anmeld Citér

10. august 2022

AnoMor

fejl

opdager lige at tråden er 3 år gammel og jeg har allerede besvaret den før.

Anmeld Citér

10. august 2022

Mrs.

Min søn fik først et “forhold” til sin bamse da han stoppede med at bruge sut (2 1/2 år). Den kompenserede for sutten.. tilgengæld har panda som den hedder, været med OVERALT. Først nu da han er 11 år er han begyndt ikke at have den med sig når han skal ud og sove osv. men den bor stadig i hans seng.

Anmeld Citér

10. august 2022

Anonym

5 mdr. Han får sin nusseklud på den ene side af hovedet og hans bamse på den anden. Når han skal sove dufter han og drejer hovedet til den ene side og den anden side. Jeg sov med dem indtil.ham var 4 mdr, derefter blev de trænet som en del af putte ritualet. 

Anmeld Citér

11. august 2022

Tinstin

Jeg har prøvet med begge mine sønner, men ingen af dem har været interesseret i hverken sutter eller nusseklude...

Den yngste begyndte så småt at ville sove lidt med forskellige tøjdyr, da han var 1½ og den store er nu som 5-årig blevet ret glad for en særlig bamse.
Men som babyer - nix. Jeg prøvede ellers virkelig, fordi jeg synes, det kunne være meget rart med en blød lille bamse (købte også Jellycat), når der skulle trøstes og puttes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.