Julegave til en 4 årig et tæppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
4 synes godt om
24. november 2019

Anonym trådstarter

Vores 4 årig elsker tæpper at hygge med dem, bruge den til hule osv osv 

nu har jeg så set man kan lave Sine egne tæpper 

jeg tænker måske at få lavt et til ham i julegave om der kommer nogle tilbud på den til Black friday 

spørgsmålet er så: om man skulle lavet et skulle det kun være billeder af ham selv?

han er meget jaloux sin lille søster  så jeg tænker ikke af familie på eller måske kun af hans mor og far og ham?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Fin gave .. men lille søster forsvinder jo ikke af at I laver et tæppe, hvor hun bogstaveligt talt er ude af billedet. Den tankegang forstår jeg slet ikke. 
arbejd heller med jalousien. Evt et tæppe til hver med et billede hvor de står sammen.

Anmeld Citér

24. november 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Fin gave .. men lille søster forsvinder jo ikke af at I laver et tæppe, hvor hun bogstaveligt talt er ude af billedet. Den tankegang forstår jeg slet ikke. 
arbejd heller med jalousien. Evt et tæppe til hver med et billede hvor de står sammen.

Omg, det gøre vi da! BH indover, sundhedsplejsken osv hvor vi har spurgte om hvad vi kunne gøre 

Anmeld Citér

24. november 2019

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej
Anonym skriver:

Omg, det gøre vi da! BH indover, sundhedsplejsken osv hvor vi har spurgte om hvad vi kunne gøre 

Dejligt der arbejdes med det. Men som sagt når I er obs på det hjælper et billede hvor hun væk næppe. Du behøver ikke skrive OMG - forstod blot ikke ideen når det er en problematik.

Anmeld Citér

24. november 2019

Soonmom

Profilbillede for Soonmom
Tjullehej skriver:

Dejligt der arbejdes med det. Men som sagt når I er obs på det hjælper et billede hvor hun væk næppe. Du behøver ikke skrive OMG - forstod blot ikke ideen når det er en problematik.

Helt enig

Tæppet ændre næppe på noget, så billedet er totalt irrelevant i den sammenhæng, så evt bare et billede af ham selv når det nu er hans tæppe. (og så i den anden forbindelse, så lad det være hans tæppe og kun hans)  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.