Hvad kan i anbefale som naturlig duft (børnetøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2019

Abracadabra

Hvis du gerne vil have duft, er det sikreste nok at vælge et gammeldags parfumeret vaskepulver eller skyllemiddel. Kravene til de produkter er højere end til dem i helsebutikken. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

jeg vasker mine børns tøj i neutral, men kunne egentlig godt tænke mig, at deres tøj havde en eller anden form for duft. Kender i nogle trick til, at tøjet kan komme til at dufte af lidt? 

hold jer til opslaget, tak!

Hvis det kun er dine børns tøj, der bliver vasket i neutral, hvad vasker du så jer voksnes tøj I ? noget med parfume?

Parfumen hænger i maskinen, så det er egentligt ret nytteløst at vaske det hver for sig i hver sit vaskemiddel.

kan anbefale en duftpose i skabet evt. med lavendel

Anmeld Citér

24. november 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg vasker også i neutral. 

Bruger eddike som skyllemiddel. Så lugter tøjet ikke kedeligt. Ir med vores håndklæder så de liver bølde 

Dog har jeg aldrig forstået at tøj skal lugte af andet end det det er stof. 

Min mor har købt sæbebar fra Urtekram. Hvor hun har dem i små firkanter stykker, sættet itøjskabet De giver tøjet en let lavendel duft.

Min mand kunne heller ikke ha vi ikke brugt duft. Det er han voksede op med. Men efter 11 år sammen er det blevet helt naturligt for at det ikke skal være sådan. Især efter vi fik vores datter 4 år. 

Anmeld Citér

24. november 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

jeg vasker mine børns tøj i neutral, men kunne egentlig godt tænke mig, at deres tøj havde en eller anden form for duft. Kender i nogle trick til, at tøjet kan komme til at dufte af lidt? 

hold jer til opslaget, tak!

Nu er det ikke afprøvet

men hvad med nogle grangrene i skuffen. Eller appelsinskræller? Mon ikke det giver lidt duft fra sig? 

Anmeld Citér

24. november 2019

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Hvis det kun er dine børns tøj, der bliver vasket i neutral, hvad vasker du så jer voksnes tøj I ? noget med parfume?

Parfumen hænger i maskinen, så det er egentligt ret nytteløst at vaske det hver for sig i hver sit vaskemiddel.

kan anbefale en duftpose i skabet evt. med lavendel

Omg, nej, vores bliver også vasket i neutral. Sygt så flabet folk er herinde 

Anmeld Citér

24. november 2019

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Det virker helt åbenlyst selvmodsigende og misforstået, at vaske i Neutral men ønsker at tilsætte duft. 

"Naturlig duft" eller ej, så er det en oplagt mulighed for at påvirke muligheden for allergi hos dit barn. 

Vh. 

Neeeej hvor er du irriterende seriøst 

Anmeld Citér

24. november 2019

kamikaze

Anonym skriver:

Du får påpeget at dine antagelser om hvad der fremkalder allergi hos børn er forkert, og du synes det er flabet og irriterende? Er det ikke nyttig information at naturlige duftmidler også er allergifremkaldende? Om du kan lide tonen indlægget kan vel være lige meget, har du ikke råd til det?

Anmeld Citér

24. november 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvad er der irriterende i den sætning? Folk forklarer dig at NATURLIGE dufte ikke er bedre end andet��

Anmeld Citér

24. november 2019

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Omg, nej, vores bliver også vasket i neutral. Sygt så flabet folk er herinde 

intet ondt ment Jeg har bare set flere der vasker deres tøj i det ene og babys i det andet...

men ja, vil anbefale en pose med lavendel eller evt. en håndsæbe skåret i firkanter og lagt ind i skab eller i kommode

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.