Eget værelse, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Begge piger var omkring 4 mdr. men det var fordi vi vækkede hinanden. 
når det er sagt, så leger de begge i stuen, selvom de har værelser. Den ene er 4 år og den anden halvanden år. De vil jo helst være, hvor vi er. 

Så tænker, at det er forskelligt fra familie til familie, men selvfølgelig kan I tillade jer lige hvad I mener er bedst for familien!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvornår begyndte jeres, at bruge deres værelse? Vi kigger bolig, og er i tvivl om vi kan tillade os at bo i en 2 værelses indtil vores pige er lidt ældre? Hun er nu 8 mdr.. 

Min søn var kun 2-3 mdr da han kom på eget værelse fordi det gik ud over nattesøvnen hos os alle tre.

Min datter sover stadig hos os, og hun er 5½. Hun har godt nok haft sit eget værelse i to år, men ender alligevel oftest i vores værelse.

Anmeld Citér

22. november 2019

Skouboe

Begge mine børn kom relativt tidligt på eget værelse fordi vi vækkede hinanden. Og de begyndte gå på deres eget værelse ved 8-9 års alderen, så hvis I ikke har problemer med søvnen, så ser jeg ikke at I har specielt travlt. 

Anmeld Citér

22. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Tillade? Det er da helt op til jeres familie, hvordan I bor. 
Vi boede i en toværelses til vores (den ældste) var 2,5 år. Vi flyttede kun fordi, jeg ønskede et sted til hende ting. Hun leger stadig i stuen og sover sammen med os.  Hun er øvrigt langt over 4 år. Værelset bruges meget sjældent til leg. 

Jeg delte i øvrigt værelse med min søster til jeg var 10. Og det var skønt. Selv efter vi fik hvert vores værelse, så sov vi sammen ofte. Det var fantastisk. 

Så om I kan tillade jer det? For hvem?  

Lyder næsten som jeg. 

Min bror og anden bror delte værelse til de var 17 og 20. De elsket det. Ham på 17 sove ved min mor til han var 7 også flyttet han til min lille bror på 3 ældre de sove sammen til ham på 20 flyttet hjemme fra  og vi har alle sammen altid fået lov til at komme ind til min mor. Vi har tætte relation til hinanden tror jeg også pga det 

Anmeld Citér

22. november 2019

lineog4

Med vores første fælles barn flyttede vi først i en lejlighed, hvor det var muligt med eget værelse, da hun var 2 - men ærligt ingen af de tre børn har brugt deres værelser særlig meget. Vores datter begyndte først rigtigt at bruge sit værelse ved 13 års alderen. 

Vores mellemste er lige blevet 12 og er helst i en af stuerne, den mindste på 9 er stort set aldrig på værelser, med mindre han har fået lov at spille og ikke kan finde høretelefoner.

De to drenge deler forresten værelse og ønsker ikke at splitte op. 

Anmeld Citér

22. november 2019

lineog4

Anonym skriver:

Lyder næsten som jeg. 

Min bror og anden bror delte værelse til de var 17 og 20. De elsket det. Ham på 17 sove ved min mor til han var 7 også flyttet han til min lille bror på 3 ældre de sove sammen til ham på 20 flyttet hjemme fra  og vi har alle sammen altid fået lov til at komme ind til min mor. Vi har tætte relation til hinanden tror jeg også pga det 

Dejligt at læse. Vores to drenge deler også værelse (de er 9 og 12) og ønsker ikke at splitte op. 

Den yngste kommer ind hver nat. 

Anmeld Citér

22. november 2019

TLO

Vores søn er 27 mdr og sover i smørhullet og vi har bestemt ikke travlt med, at han skal sove i egen seng. Et værelse til hans legetøj og tøj ville dog være rart, men al leg foregår i stuen/alrum.

Jeg har kigget på hus (vi drømmer om et plan) og får helt ondt i maven ved voksen/børneafdeling, så her har det ingen hast   

Anmeld Citér

23. november 2019

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det var nu ikke ment som i, at sove på eget værelse, nok mere hvornår de begyndte at bruge deres værelse med leg osv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.