Svigermor med ingen grænser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2019

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Måske er dagplejemor ikke vild med at sige fra. Bange for at gøre sig upopulær hos jer eller lignende. Jeg tror, jeg ville sige til dagplejemor, at det er helt ok med jer, hvis hun sletter svigermor på Facebook, og at hun da for øvrigt gerne selv må sige fra - på en pæn måde naturligvis - når hendes egne grænser bliver overskredet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2019

GoneWithTheWind

Enig. Hvis dp var interesseret i at lære din svigermor at kende, ville det være professionelt at vente med at blive venner på Facebook til EFTER at jeres barn ikke gik i dagplejen mere. Så længe går man trods alt ikke i dagpleje. Bolden ligger hos hende og hun må finde ud af at holde privatliv og arbejde adskilt, da i særdeleshed, når I ikke ønsker, at de taler sammen og hun, efter eget udsagn, ikke er interesseret. Det eneste i kan gøre er at sørge for, at farmor ikke henter og så må hun se barnebarnet på andre tidspunkter. 

Anmeld Citér

22. november 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvorfor i alverden har dp mor godkendt hende? - jeg ville aldrig godkende en forældre, (og slet ikke en bedsteforældre) det er ret uprofessionelt medmindre der også er et privat forhold.

Så jeg ville bare sige til dp mor at så må hun jo slette fra Facebook og til svigermor at hun ikke kan hente, bum færdig.

Mine børn er da også glade for deres bedsteforældre men farfar /farmor henter aldrig og mormor har kun gjort hvis det har været meget nødvendigt. Hvorfor skal hun hente? - argumentet med at de er glade for hinanden kan du ikke bruge til noget for svigermor kan jo bare komme hjem til jer eller I til hende 

Du godt nok aggressive - Ja men tænk lidt da, hun hendes hende tidligt DUH! Istedet for vi henter hende klokken lort 

Anmeld Citér

22. november 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Du godt nok aggressive - Ja men tænk lidt da, hun hendes hende tidligt DUH! Istedet for vi henter hende klokken lort 

Det var jo så ikke det du skrev, husk på jeg kun har de informationer du selv skriver 

Har I så ikke mormor eller andre der kan hente tidligere? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.