Ah jeg ved ikke 
Sagen er den vi har en dagplejer til vores datter som vi er meget glade for
men vi er ikke veninder hun passer vores datter og jeg siger altid fra om det er noget jeg er “utilfreds” det har virkelig været småting, men vores datter kan ikke snakke så det er min opgave at tage ting i opløbet.
Min svigermor sociale modenhed er nok på en på 12 år - Hun har altid været grænseløs og blandt andet spurgte mig ind til hendes søns penis om den var stor eller lille 

Nu er problmet så hun bruger vores dagplejer som en slags veninde, hun havde et tudeanfald og det var vores dagpleje hun brugte selvom hun er Extremt sociale efter 11 år som min svigermor kender jwg stadigvæk ikke alle hendes veninder, og JO hun har 3-5 stykker utrolig tætte veninder som vi alle kender med fornavn.
Vores dagpleje er ikke så vild med det, det har hun selv sagt til mig, og svigermor “udlevere” os til dagplejen hvor jeg føler det er at overskride vores grænser ?
og NEJ hun henter sjældent vores datter i dagpleje så hvorfor hun skal bruge hende er mig en gåde
hvad skal jeg gøre? Sig fra? At jeg ikke vilde ha hun bruger vores dagplejer at sladder til? Om os? Osv
jeg føler mig så meget trådt over tæerne 
Anmeld
Citér