Andre unge mødre/gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg var 20 da jeg blev gravid med den første - 21 da han blev født. 

Vi oplevede ikke noget særligt omkring det overhovedet. Jo, nogen enkelte sundhedspersonaler der var yderst begejstrede for at vi valgte at stifte familie i vores mest fertile år jeg tror måske de havde et boom af fertilitetsbehandlinger eller sådan noget 

Men ellers har vi ikke følt os særlige overhovedet. Vi har heller ikke tænkt på os selv som "unge forældre".. vi havde jo et ret voksent liv med  uddannelse, fuldtidsjob osv. 

Det er faktisk mest de sidste par år, når jeg har mødt nyw mennesker (jeg er ved at videreuddanne mig) og de spørger til mine børns alder, så er der af og til nogen der lige skal regne lidt og så siger de "så har du heller ikke været så gammel vel?", min ældste er 8 nu. og så siger jeg, "tjaa,  starten af 20'erne" og så er det ligesom det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2019

M O R til J Vega

Vi har en fantastisk datter på 2 år, jeg nåede lige at blive 23 år inden jeg fødte  gift 1,5 år og vi planlægger nr 2 baby 

vores datter var 100% planlagt, og skete i første forsøg 

Anmeld Citér

20. november 2019

baby_drømme

Jeg er 25 og mor til 2 drenge på hhv 6 og 21 måneder 

1. gang var ikke planlagt, 2. gang var planlagt 

Anmeld Citér

20. november 2019

Anonym

Tillykke med graviditeten! Jeg var 20 da jeg fik min første og er nu 22 og lidt over halvvejs med nr 2 - dog føler jeg mig ikke som en ung mor
Begge unger er planlagt og med den samme (dejlige) mand 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.