Stivdie skriver:
Husk at fortælle ørelægen hvor længe det har stået på og hvor mange gange hun vågner hver nat. Har I evt. familie der kan tage over i weekenden, så du kan få sovet? Det er benhårdt! Jeg stod der med min ældste, der efter 4 mdr kolik blev ørebarn som 9 mdr (ingen møb, kun væsketryk og ondt). Hun fik dræn som 13 mdr, da jeg ringede til vores ørelæge og sagde, at jeg var millimeter fra at smide hende ud af vinduet - og at vi boede på 3. Sal. Så fik vi en tid en uge senere. Nu er hun 6 år og kører på sit 4-5 sæt dræn.
Hun vågnede i øvrigt 4-8 gange hver nat til hun blev 2 år, og sov først rigtigt igennem efter hun fyldte 4 år.
Tak for dit svar, det er hjerne dødt hårdt. Har skrevet i tråden efterfølgende at vi har fået tid til dræn i januar måned... Endelig! Hun fortalte at nogle børn ikke er mulige at måle væsketryk på med maskiner, men at hun tydeligt kunne se væske på begge hendes ører. Lagde også vægt på at hun aldrig har sovet igennem, lige siden hun blev født.. Hverken til middag eller om natten. Men endelig er der en der har lyttet. Hun anbefalede jeg kunne snakke med de andre ørelæger (jeg har været hos, for at få hurtigere dræn, da der var længe til de lagde det). Jeg måtte fortælle hende hvor usamarbejds villige de havde været og hvor lidt til overs jeg havde for dem) hun var meget forbavset over den behandling jeg har fået derfra. Men hun forstod mig sq, der var ikke mange diggedarer hos hende. Så jeg er lettet, nu føles 2 mdr ikke som lang tid, eftersom jeg allerede har klaret halvandet år uden sammenhængende søvn. Jeg arbejder hver 2 weekend så jeg må indrømme jeg har hverdags fridage hvor jeg sender hende i dagpleje for at holde en sovedag. Og de dage er helt fantastiske, jeg når at komme ned i stadiet hvor jeg drømmer og jeg ikke skal stresse over hvornår hun vågner i skrig næste gang. Så weekend pasning er jeg ikke meget for så ser jeg næsten ikke mine piger.
Anmeld
Citér