Jeg har haft en datter der ikke har sovet igennem siden hun blev født hun er nu 1,5 år... Hun vågner i skrig hvert 20 min - 30 min. Har været hos læge, speciale børnelæge og 3 x ørelæge af 2 forskellige. Ingen har kunnet finde noget på hende. Den her gang var hun så syg og lægen finder ud af hun har meget væske i det ene øre og mellemøre betændelse i det andet, hun har ondt og sover dårligt og har feber. Hun får pencilin og for første gang siden hun blev født har hun sovet igennem 2 dage efter penicillin start og til penicillin slut, måske med 1 enkelt opvågning. Nu er der gået 3 dage siden ophør og i nat har været frygtelig igen. Hun har været vågen med 20 min mellemrum natten igennem. Jeg ringer til vagtlægen og de vil ikke se hende da hun ikke har feber, de kan alligevel ikke gøre noget. Og siger så jeg skal søge ørelæge igen. Føler mig ikke hørt. Jeg er så træt min psyke hænger i laser, fuldtids job og pt. Alene da min kæreste er ude med arbejdet. Jeg føler det hele er nyttesløst, jeg får tanker om at livet ikke længere er værd at leve. Det er frygteligt at have de tanker, jeg er helt klart depressiv grundet manglende søvn i 1,5 år. Jeg er så sikker på det er hendes ører, hun er forpint.. Hvad fanden skal jeg stille op. Er helt udkørt... Nu ringer jeg til en 3 ørelæge imorgen og håber hun tænker dræn er den eneste løsning... Men Hvorfor skal man kæmpe sådan? Har prøvet med min første datter hun også sov dårligt og havde nogle mellemøre betændelser men de mente ikke hun havde væske, dog lagde de dræn og fandt alligevel ud af det flød med væske fra begge ører.. Stoler ikke på de tryk målere... Jeg er færdig, træt, ked af det, frustreret og initiativløs.. 
Anmeld
Citér